Kişilik & Karakter Mesajına cevap vermeyince hemen engeli basan yakışıklı erkek hakkında ne düşünüyorsunuz? bulutluhava89 Takip Et Xper 2 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Mesajına cevap vermeyince hemen engeli basan yakışıklı erkek hakkında ne düşünüyorsunuz? Güncellemeler+1 yıl cevapnverin Mesajına cevap vermeyince hemen engeli basan yakışıklı erkek hakkında ne düşünüyorsunuz? Cevapla Erkek Soruları Mesaj Soruları Engel Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Hiç bir şey düşünmüyorum 0 0 Yorumla
Qarismaa34 Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 47% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 428 cevap paylaştı. Sen kimsin ki ben yazıcamda sen cevap vermiycen kafasındadır 1 2 Yorumla bulutluhava89 +1 yıl heh işte aynen öyle yakışıklı olunca böyle oluyo Yorumla Qarismaa34 +1 yıl Heralde böyle olcak sen güzel olsan nasıl olcan sanki 😅 Yorumla
görünenbiri Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl vaktini beklemekle harcamak istemediğini düşünürüm 1 0 Yorumla
Rose83 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Sürekli. oluyorsa haklıdır. Ama bir kere olduysa komplekslidir. 1 0 Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı. Toksik olduğunu düşünürüm 1 3 Yorumla bulutluhava89 +1 yıl toksik ne demek? Yorumla DorothyBabe +1 yıl En kısa haliyle sorunlu tiplere deniyor Yorumla bulutluhava89 +1 yıl sen yakışıklı erkeğe geç cevap verirsen takmazsan engeli yersin tabi haklı çocuk dengrsizlikle bir alakası yok bunun Yorumla
LeoArpin Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Bi saniye algilayamadim.Eleman birine mesaj atiyo ve cevap alamadigi icin mesaj attigi kisiyi mi engelliyor?Umarim dogru anlamamisimdir 🤦♂️ 0 2 Yorumla bulutluhava89 +1 yıl aynen kız çocugu ekliyo 2 kelime sohbet ediyo sonra kız cevap vermiyo yakışıklı çocukta mesaj atmanı bekleyemem 2 saat diyip engeli basıyo Yorumla LeoArpin +1 yıl Komik :) Yorumla
Kahveligunler0 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kafayı yemiş manyağın ergenin teki derim 0 0 Yorumla
Lobellia Takip Et FenomenMaster Yaş: 23 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. SaIak olduğunu. 0 0 Yorumla
Disiaslanımben Takip Et Master Yaş: 31 , eic 90% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Fake tır dıye dusunuyorum shshshsh 0 0 Yorumla
DaddyDom35 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl haklı 0 1 Yorumla DaddyDom35 +1 yıl sürekli geç yazan biriyse bende konuşmam Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Hiç bir şey düşünmüyorum
Sen kimsin ki ben yazıcamda sen cevap vermiycen kafasındadır
heh işte aynen öyle yakışıklı olunca böyle oluyo
Heralde böyle olcak sen güzel olsan nasıl olcan sanki 😅
vaktini beklemekle harcamak istemediğini düşünürüm
Sürekli. oluyorsa haklıdır. Ama bir kere olduysa komplekslidir.
Toksik olduğunu düşünürüm
toksik ne demek?
En kısa haliyle sorunlu tiplere deniyor
sen yakışıklı erkeğe geç cevap verirsen takmazsan engeli yersin tabi haklı çocuk dengrsizlikle bir alakası yok bunun
Bi saniye algilayamadim.
Eleman birine mesaj atiyo ve cevap alamadigi icin mesaj attigi kisiyi mi engelliyor?
Umarim dogru anlamamisimdir 🤦♂️
aynen kız çocugu ekliyo 2 kelime sohbet ediyo sonra kız cevap vermiyo yakışıklı çocukta mesaj atmanı bekleyemem 2 saat diyip engeli basıyo
Komik :)
Bende engel basarım 😂
Koy gtüne rahvan gitsinn
Kafayı yemiş manyağın ergenin teki derim
SaIak olduğunu.
Fake tır dıye dusunuyorum shshshsh
Bizim hıncımızı almış sizden 🤣
mesaj atmıyorum kimseye
Tuhaf bir arkadaşmış
Değişik
Cinsellik
sabırsız abaza
haklı
sürekli geç yazan biriyse bende konuşmam