Bu kadar pislik var iken neden sadece bana? Neden başkasına değil de bana?

Misal dikkat ediyorum kızlar bunu çok yapıyor sırf benim yanımdan bile geçmemek için benden en az 2 ayak uzağa gidiyor ya da aynı kaldırımdaysak eğer kaldırımdan ayrılıp başka kaldırıma gidiyorlar benden tarafa bakmadıkları gibi kollarını benden çekiyorlar evet birkaç kez kazayla çarpmışlığım oldu ama genel olarak arkama dönüp özür dilesem umursamadan geçtiler ben de dedim madem beni it yerine koyuyorlar niye özür dileyip te canımı sıkayım dedim. Atıyorum yolda 2 kişi yürüyorsak arkadaşımla filan özellikle bakıyorlar benim bulunduğum taraftan geçmek yerine arkadaşımın tarafından geçiyorlar etrafımdakilere de baktım sadece bana bu muamelenin yapıldığını fark ettim. Neden peki sadece bana?

Bu kadar pislik var iken neden sadece bana? Neden başkasına değil de bana?
Cevapla