Sırf şu fotoğrafı paylaşmak için girdiğim hallere bakın 😄

Sırf şu fotoğrafı paylaşmak için girdiğim hallere bakın 😄

Ben açıkçası dinlediği zaman herkesin mutlu olduğu bir şarkı yapardım. ya da herkesin içtiği zaman hayalini yaşıyormuş gibi mutlu olduğu bir içecek adı da. Sonsuz mutluluk olurdu :D
Yaa ne tatlı
Teşekkürler abla :)
Bu fotoğrafı paylaşmak için ne gibi hallere girdin acaba🤔 merak ediyoruz şimdi burada🤔
Black soda, black süt, black peynir... vs. blackman ürünleri adı altında toplanabilir😂
Fotoğraf için soru üretip sordum 🤓
Yazıkkk😂
Var çok şükür.. 😋
Bizim burada Tiryaki Shop da var ismini çalmışlar.
Tiryakispor bile var.. 😄
Vayy kopyacılar 😄
Ama 4. Sıradaymış.. Yazık..
İsmi çaldınız bari hakkını verin de dava aç
Yarın patent davası açacam.. Belki kulübü bana verirler..
İsim hakkı 😄
Teşekkür ederimm..
Rica ederim
Siyah hayal adında, sert ve siyah bir kutu olurdu. İçindeyse pespembe bulutlar ve onların arasında da camdan bir kalp olurdu. Çifte karakterim daha iyi anlatan bir şey düşünemedim ¢
Süpermiş
Eyw
Eyw eig için
Ricalar
Cevap
18Cevap
Selam gadası 🙃
İyi valla böyle ofis ortamında çalışmaya ne var. Mis gibi bende isterim yediğinden 😂
Ekmek elden su gölden 😄
He valla beni de aldır oraya her işi yaparım bak 😂
Sırf senin yiyintinden yesem yeter 😂
Haha 😄

Bu olurdu 🙃
😄🤭
isim çok iyi olmuş 😊
Bu da iyimiş
Böyle sorulara hiç cevap bulamıyorum ben 🙁
Kendimi az çok tanımama rağmen, her hangi bir özdeşleştirme yapamıyorum..
Hülasa, kendimi anlatamıyorum sanırım.
Ben tek bir cümle ile anlatılamıyorum ne yazık ki
Bilemiyorum ama görsel de akılda kalıcı olsun diye espritüel bir şey kullanılmış ve güzel.
Şişş sakin ol bebeğim bu da geçer gibi bişiy olurdu 😀😀
Ülker çikolatalı gofret sevmeyen var mı 😂 aa zaten var benlik bir ürün
Doğan güneşin degerini bil gece sessizliginin de tadini cikar
Gorsel olarakta neyse paylasmiyim boş ver
beni anlatan bir ürün olamaz:)
Enerji kıyafeti falan ahah
Matruşka olurdum))
Acı ekşi olurdu muhtemelen :d
Alihandro Vesputçi
Nick gibi olmuş biraz :)
Sinirli olmanın kitabı. d
bende acıların çocuğuyum :D :D
Bulamadım kendime özgün bir şey 🥹
Seno§ deolari :)
Değisikk
Meyve kokulari esliğinde bayan deodorant lari☺️
Mizah
Fıstıklı kurabiye😂
elma şekeri
ajahahah cok iyi fıstıkmısın gerçekten..
Bahtsız bedevi 😁😁
Ask bocuu
pipisi büyük adam
Uyumayan çavuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?