
Karşı cins ya da hemcisinizde bir davranışı yok etmek isteseniz bu ne olurdu?

Karşı cins ya da hemcisinizde bir davranışı yok etmek isteseniz bu ne olurdu?
Yani bana kalırsa vurdumduymazlığı yok etmek isterdim sanırım her iki cinste de.. Herkes yaptıklarını kabullenmek zorunda kalırdı.. Keyifli akşamlar..
Manipüle yönlerini yok etmek isterdim.. Net olmayan şeylerden nefret ederim. bir şey doğruysa doğrudur, yanlışsa yanlıştır. yalan, yalandır.
Niyetini belli etmeyip sözlerini eğip büken insanların etrafımda bulunmalarından çok rahatsız oluyorum, böylelerini yok etmek isterdim.
bazı andavallıların sokakta durdurup telefon numarası isteme olayı hangi mağaradan salınıyor bu dışarda ki kişiler
He ya bu ne özgüven yiğidim
beyinsiz yaşıyorlar işte
Zaten vermiyorsun numaranı mal gibi kalıyorlar 😂😂
Adını vermiyorsun numaranı istiyorlar 😂😂 tanımıyorlar senii
vermem numaramı 😂 o bir sır 😂
Mezara götür tamam mı 😂😂
tamam ebediyet olur 😁😁😁😁😂
Cevap
4Cevap
Bencillikleri olurdu..
Bizler bencil miyiz hee
Biraz daha açıklayıcı yap görüşlerini bundan sonra. Hadi bakım 😏 fkdls
😤😤
Serseri sevmelerini yok ederdim.
her iki cinsten de Önyargı'yı yok etmek isterdim. Günümüzün en büyük yarası ön yargı.
Hepten yok edebiliyoruz mu?😃
Biz yok olalım da kızlar taş mı yesin hee 🧐
Erkeklerde de kadınlarda da "pick me" huylarını yok etmek isterdim 😂
Fazla düzler incelikten anlamazlar bunlar yok olsun
Sapık olmalarını
İkisinde de cahilliği yok etmek isterdim.
Aşırı kıskançlık.
yalan ollurdu
Kibir burnu buyukluk
kibir
Belirsizlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?