Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru teşekkürler

İnsanın acısını paylaşabileceği birilerinin olması paha biçilemez bir şey.
Hayır. Aksine ne zaman ağlayacak olsam herkesten kaçar, yalnızlığıma koşarım. Çünkü ağlarken ve gülerken yalnız olmayı seviyorum. Birini ağlarken görünce çok değişik bir an oluyor.
O ne yapacağını, ne söyleyeceğini bilemiyor. Ve sadece izliyor, sen de geriliyorsun falan. Pek benlik değil, yalnız ağlamak daha çok rahatlatıyor ¢
Hayır ağlarken yalnız kalmayı tercih ediyorum
Rica ederim
hayır istemem
Cevap
5Cevap
Birisi varken ağlayamıyorum. bunun için çok çok yakınım hatta direk sevgilim olmalı
İsterim abla :( Biri akan burnumu silsin :( Diğeri teselli versin :( Bir diğeri sarılsın falan filan :(
Hayır istemem
Ağlamak kim ben kim
İstemem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?