Fikirleriniz benim için önemli bekliyorum :)?

Sorun şu ki biraz kaba bir giriş oldu ama zoru başardım 32 kilo verdim hala vermeye devam ediyorum ama kilo verdikçe kendimi sevmemeye başladım sanki eskiden daha mutluydum anlam veremiyorum. Elim vücudum yüzüm ayağım saçım başım hepsi gözüme batıyor. Kendimi çok becerikli biri olarak da göremiyorum heyecanlandığım zaman saçmalıyorum çok da konuşuyorum. Sanırım dışarıdan hiç tanışılmak istenecek gizemli bir kişilik değilim :D bazen çok saçmalıyorum ne yaptığımı bilmiyorum en önemlisi de insanlara çok özenmeye başladım. İlişkilerine hayatlarına kendilerine dikkat etmelerine vesaire. Hayatım da gayet güzel aile sıkıntım para sıkıntım yok ama kendime dert ediyorum bir eksik var gibi hissediyorum anlık ağlama atakları geliyor. Hiç sevgilim olmadı bir sevgilim olsun istiyorum mesela ama öyle oldu demek için olmasın (ciddiyetsiz eğlencesine olmasın yani) herkesin böyle düşündüğü bir dönem oluyor mu? Sizde nasıl durumlar merak ettim :))
Fikirleriniz benim için önemli bekliyorum :)?
Cevapla