Kaybın mı fazla oldu kazancın mı?
Gelenler mi çoktu gidenler mi?
Aldın mı verdin mi?
Ağladın mı güldün mü?
Alp Er Tunga öldü mü, öldürüldü mü?

Kaybın mı fazla oldu kazancın mı?
Gelenler mi çoktu gidenler mi?
Aldın mı verdin mi?
Ağladın mı güldün mü?
Alp Er Tunga öldü mü, öldürüldü mü?

Kazancım daha fazla oldu ama giderim de çok fazla oldu😄
Kimse gelmedi, gidenler oldu😄
Genelde verdim (yanlış anlaşılmasın para verdim 😂)
Hiç ağlamadım fazla gülmedim 😄
Alp Er Tunga ya ne olduysa Allah rahmet eylesin
Parantez içine takıldım da neyse fazla durmadım.. 😂
Sen sadece aldın mı verdin mi diye sormuşsun, millet yanlış anlamasın diye detaylandırayım dedim 😂😂
Biraz daha alış-veriş yaparsak batacaz.. 😂
Her şey çok pahalı 😂 Ne alalım, ne verelim en iyisi 😂😂😂
Bence normal yol, doğru yol, hak yol da bu.. 😅😂
Bu yazışmalar yanlış yerlere çekilebilir 😂😂 Susalım en iyisi😂
Çekemeyen de ne bileyim.. 😂
Yani bence de.. Ara ara böyle şeyler çıkabiliyor içimden.. Alış-kanlık işte.. 😂😂
Biz masum konuşuyoruz da, işte art niyetliler olabilir😂😂
Herkesin ticaretine kimse karışamaz.. 😂
Alis-veriş serbest mi yani 😂😂😂😂
Serbest piyasa değil mi.. 😂 Alan memnun aldıran memnunsa tamamdır.. 😂
Benden onay var.. 😅
Ya bi git alla aşkına 😂😂
Tamam bee.. 😂
Her şeye rağmen benim açımdan güzel bir yıldı. İstediğim yere geçtim, görev değişikliği hayatıma yeni insanlar kattı ve kendimi geliştirmemi sağladı. Çok güzel borçlandım, Allah sonumu hayır etsin 😂 Ama bu yıl en büyük değişiklik takıntı huyumu azaltmam oldu. Önceden her şeyi aşırı takardım. Vazgeçme huyum yoktu. Ama artık umursamıyorum, olmuyorsa ben kaçar diye arkamı dönebiliyorum hemen.
Gelenler de oldu gidenler de kazancim da kaybedisimde her sey esit yani
Ağlamalı bir yıl oldu..
😕
Nasıl alışlanır, nasıl geçer bilmiyorum..
Acılar hep aynı kalsaydı yaşayamazdı ki kimse.. Yaşamayan bilemez asla, biliyorum.. Teselli etmek, avutmak çok zor onun da farkındayım ama şöyle bir etrafına bak.. Kaç kişinin eşi dostu, annesi babası hâlâ sağ?
Ya da kiminki hep var olacak?
Öyle..
Teşekkür ederim :/
Rica ederim.. 🤨
Cevap
9Cevap
Bu sene genel olarak iyiydi ama oldukça yoğundu 😑
İş konusunda iyi geçti umduğumu buldum diğer konularda nötr bir yıl oldu
İstediğim şeylerden olanlar var
Genel olarak kötü geçti
Günaydın..
bu yıl kazancımda kaybımda nerdeyse eşit..
Almadım verdim...
Fazlasıyla göz yaşı dolu bir senem oldu hastalıklar, ihanetler, kazıklar, can kayıpları ve gidişler...
Gelelim Alper tunga'ya onu bende bilmiyorum..
Günaydın.. :/
Yok, senin yazdıklarınaydı..
Ah, detaydaki görsel, filmi de şahaneydi.
Soruya gelecek olursak umduğum gibi bir hayat yaşadım bu yıl, kendimi keşfettim ve herkese layık olduğu gibi davranınca kimseden bir şey ummadım, beklentilerimi kendime yönelik yaptım. Bu yılın bir dilimi stresli geçse de çok şükür güzel bir yıldı
Bu sene hayatımda bir değişiklik olmadı sanırım. Bu senenin nasıl geçtiğini de anlamadım. Boş geldi, boş geçti gibi bişey oldu 😅
Valla hiç bişey anlamadım bi geçtiğim ay zarar ettim borçlandık biraz bide İstanbul hanım çıktı başımıza 😂
Başına çıkarırsan öyle olur.. 😅
😂
@tiryakinimtiryakin 😠
@İstanbull_hanım 😂
@İstanbull_hanım İstanbul hanım dediği sen miydin.. Ben tamamen senden bağımsız şeyapmıştım.. Kem kümm.. 😕
Kesin öyledir 🙄
Alp Er Tunga suikastle öldürülmüş..2022 benim için iyi geçti mevduat faizleri yükseldi kazancım arttı döviz kazanıyorsan rahatsın tl out oldu. ama çoğu kişi gerçekten çok zor durumda. ülke olarak düşünürsek herşeyin fiyatı 2-3 kat arttı. temel gıda ve şarküteri çok yükseldi. hala doğalgaz çıkmadı.
Zamanlar, insanlar ve şartlar. Bu üç şey daimi olarak değişir, bunu biliyorum ve bunun için kendimde, hayatımda baki olan şeyler yer etsin istiyorum çünkü yalnız bu yıl değil asır da geçse umduğumuzu bulamayacağız.
~Kazancım fazla oldu 🎁
~Gelen olmadı stabil ilerledi 😅
~Almadım ama verdim hiç eksik bitmiyor ki 😅
~Ağlamadım güldüm 😄
~Alp Er Tunga ölümü ile ilgili hiç bir bilgim yok 🙄
Kazancım fazlaydı, hayatlarından çıktıklarım çoktu, alan taraf oldum daha çok, güldüm fazlasıyla. Alper tungaya gelince ben öldürmediğimden öldüğünden emin değilim. 😎
Giden gelen eşit aslında ama geride bırakmayı hem istediğim hem de daha kötü seyler olur sonrasında diye bırakmak istemediğim bir sene galiba, garip
Aa yeni yıl etiketi gelmiş kırmızı olmuş buralar.
Ben 2022 yılını çok sevdim bi daha aynısından istiyorum. Ülke ekonomisi hariç sadece kişisel olarak.
Büyük kayıplar verdim öncelikle sağlığımı sonra ninemi kaybettim bu seneyi geri alamıyor muyuz
her şey vardı acı tatlı iyi kötü ama burayı tanıdım biraz daha güzel geçti iyi ki varsınız güzel dostlar ❤
Ne aldım ne verdim, ne kazandım ne de kaybettim. 1 seneyi daha bomboş geçirdim. Nötrüm
Kendimi en başa koymayı başardığım bir yıl oldu.
Umduğum beklediğim olmadı daha güzeli oldu. Bana çok şeyler öğretti beni gerçek anlamda büyüttü...
alper tunga öldü mü
esiz ajun kaldı mı
ödlek öçün aldı mı
emdi yürek yırtılır
Ne cok iyi ne cok kotu gecti. Umarim 2023 herkes icin daha verimli ve olumlu gecer.
Çok karmaşık, yoğun, duygu doluydu. İnşallah yeni yılda daha güzel şeyler görürüz
Fazla bir şey almadı, gitmesi gereken şeyler gitti.
Güzel fırsatlar çıktı diyelim😄
Erkek arkadaşıma aşıktım ve bir geleceğimiz var sanıyordum. Gitti...
Kilo aldım 😑
Belli bir ağlama süresinin sonunda beynin neden agrıdıgını öğrendim😡
Önsezilerime güvenmem gerektiğini tekrar tekrar tecrübe ettim 😡
Aşk denen o duyguyu yaşadım 😔
Son 5 yıldır her yılım bir öncekinden. Daha beter geçiyor iş ev aile sevgili her yıl birer birer kaybettim ve yıllardır çabalamam rağmen elime hiçbir şey geçmiyor 2023 yılından korkuyorum
Çok ağladım bu sene inşallah en kötü senem olarak kalır
bir önceki yıla nazaran kötü ama diğer seneden umudum var gibi
Güzel geçti kendimi geliştirdim değiştirdim her şey yolunda
Genelde vasat bazen iyi
Hızlı kariyer odaklı geçti
Bol calismayla gecmisss yaaa 🤓
Bana göre son yıllar boş hele 20,21...
Berbat bir yılı dahs geride bıraktık 🙄
Ölmedik yine dipçik gibiyiz
Tek kelimeyle berbat geçti
Bu yılın çogu 😭 böyle geçti.
Genel anlamda sakin bir yıldı benim için.
Normal geçti bu yıl benim için
Genel olarak genel geçti :D
Kendim ettim kendim buldum
Henüz bitmedi hayırlısı diyip beklemedeyiz
hem kazandim hem kaybettim..
Bir önceki yılı aratti gbi maalesef
Berbat geçti
Berbat geçti stres sıkıntı
Aynen poktan bi yıldı
Bokk gibi
Olaylı İzmir Derbisi
Boktan desek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?