Mesela bugün; Aracımı yıkayan çocuğa verdiğim bahşiş'in, gözlerinde oluşturduğu mutluluk ve diğer işe keyifle başlaması, bana da paramın nereye ve ne için gittiğini bilmek paha biçilemezdi.
Dilenciye para vermeyi mi, mekan da bahşiş vermeyi mi tercih edersin?
Açıkçası mekanda bahşiş vermeyi daha çok severim çünkü orada bir insanın emek harcadığını çalıştığını görüyorum ama sizin dilenci dediğiniz insanlar bugün sahtekar çıkıyor tabii şimdiki dilenciler artık Türk de değil Afgan ve Suriyeli,