Gizli Üye(18-24)+1 yılOna aşık olduğumu biliyor arkadaşım söylemiş o da benle alakalı pozitif güzel bir şey söyleyip arkasına ama manasında "da" ekini getirmiş hahh yakında yüzyüze gelme ihtimalimiz var ve ne diyeceğimi ne diyeceğini bilmiyorum çok korkuyorum onu istiyorum ama o beni sevmiyor büyük ihtimalle. Bu olay lehime sonuçlanırsa sırtım yere gelmez hshshsj eğer red yersem afedersiniz tabiri caizse hadi ordan çekerse hem onun hem arkadaşlarımın hem de onun arkadaşlarının yüzüne nasıl bakacağım bilmiyorum...
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederimm 😊 doğru söylüyorsun hem iyi biri de değil zaten, yüzyüze gelince utanırım birkaç gün sonra alışırım heralde😊
En İyi Cevaplar
+1 yılGeçen sabah yerler kırağı tutmuştu. Bende sabah koşusuna çıktım ama hava ciğerlerimi bile donduruyor. Bugün hasta olmazsam bir daha olmam dedim ve hasta oldum yani bazı şeylere çokta güvenmemek lazım
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSon günlerde yaşadıklarım. Yeniden düzlüğe çıktığım gün bir daha beni hiçbir şey yıkamaz.
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılDüzelecek. Hepsi düzelecek.
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler.
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılEğer bu imtihan-ı dünyayı verirsem, daha da sırtım yere gelmez..
13 Yorumla- +1 yıl
Bilen mi var?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBu hayat biterse rahatım :D
14 Yorumla- +1 yıl
Tövbeler olsun:)
- +1 yıl
Teşekkür ederim birileri de beni düşünüyor:)
- +1 yıl
Öl mü diyeyim 😂
- +1 yıl
Yani içinden ne geliyorsa onu de tabi ki 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 567 cevap paylaştı.
+1 yılvar birkaç bir şey ama sırtım yere gelirsede en fazla yatar dinlenirim keyfime bakarım hatta yanıma cips mısır birşeyler de alırım 🤔🙄😁
14 Yorumla- +1 yıl
her türlü durum için ani ve acil çözüm hazırda olmalı yoksa eğer hemen bulunmalıdır 😊
- +1 yıl
Anlamadın demedim ki hem fotodaki dayının duruşu ilham üstüne ilham katıyor
+1 yılBenim sırtım hiçbir zaman yere gelmez. Her şeyi atlatırım.
21 Yorumla- +1 yıl
🤩 Maşallah
+1 yılhukuk sınavım var ya ondan gecersem sırtım yere gelmez gibi valla
11 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 749 cevap paylaştı. 2022'de ölmeden yaşadıysak bize bisey olmaz :)
12 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 818 cevap paylaştı. Onumuzdeki 5 yili insallah guzel atlatirsam sirtim yere gelmez
12 Yorumla
+1 yılŞu an burnumda kocaman bir uçuk var onu atlatırsam bir daha ölmem eminim
15 Yorumla- +1 yıl
Krem sürdüm ama krem daha çok yaraları büyüttü o yüzden sürmedim limon sürdüm limon hemen kuruttu şişkinliğini falan aldı hepsi beyazlıklar gitti bakalım ne olacak yaralar halen duruyor
- +1 yıl
Dün sürdüm bugün azıcık gitti ama bakalım şişkinlik falan gitti Bir daha sürmedim korkuyorum çok yakıyor
+1 yılBir şeylerin değiştiğini fark ettim. Bu değişikliğe adapte olursam tamamdır.
11 Yorumlaşu an yaşadığım domuz gribi fotoğraftaki gibiyim hava makinamla nefes aliyorum...
115 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 398 cevap paylaştı. Yaşam... Bir mezara girdik mi doğrultcaz belimizi nşallah...😁
12 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılBende sırları var ama anlatamam 😂 hesabım kapanır
13 Yorumla- +1 yıl
Ben söylerim de 😂 hiç kimsenin sırı bende durmaz herkeze anlatırım 😁
+1 yılAnatomi sınavından geçersem hiç bir şey beni yıkamaz sanırım djdjdjd
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle şeyler atlattımki gerçekten de benim sırtım yere gelmez artık 😅
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
+1 yılCok zorlu bir yol... Ne kadar zamanimi alir, ne kadar beklemem sabretmem gerekir bilemiyorum..
12 Yorumla- +1 yıl
Ediyorum uzun zamandir. Baska care yok
Mezun olup, atanıp. Onunla tekrar barışıp sürdürebilirsek.. Tekrardan,
Sırtım yere gelmez.13 YorumlaBu sene e ticaret işini oturtur sam inşallah sırtım yere gelmez
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yıliste fotograf anlatıyor
dayi temsili vatandas
birtek g.. müz kapalı.13 Yorumla- +1 yıl
hersey herkes icin adil olsun
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBunu da derken Tır şoförü oluyorum. Bilmiyorum nasıl atlatırım. Hayvan gibi araba :D
16 Yorumla- +1 yıl
Tır sürmek zor. Mühendisim aslında. Avrupaya gitmek ve orada para kazanmak için, özellikle konaklama masraflarını kısmak adına tek tercih bu gibi. 2500-3000 euroları duyunca tamam dedim sorun değil. Ama sorun :D Bunu da atlatırsam sırtım yere gelmez :D
- +1 yıl
Teşekkür ediyorum sağ olun. Ayrıca Tinder profilim sebepsizce banlandı. orada face to face kız ayarlamak zorunda kalıcam. Bundan ayrıca muzdaribim :D
- +1 yıl
Evet işaret diliyle zor olacak :D :D
Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Bilmiyorum hersey geçiyor ama Bende derin yaralar bıraktı bi sonrakine ölecekmişim gibi geliyor
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yılBunu atlatırsam dedikten sonra daha büyük sınavlarla karşı karşıya kalıyorum..
112 Yorumla- +1 yıl
Ölmek çok sıradan.. :)
- +1 yıl
Beklentileri değiştirebiliriz..
- +1 yıl
Nasılsa olmuyorsa neden küçük hayaller peşinde koşasın? Toprak konusunda belli bir ücret karşılığında atabilirim.. :)
- +1 yıl
Bu seferki insanlık namına olsun.. :)
- +1 yıl
Henüz ölmedik :)
- +1 yıl
Mersi, size de..
Gizli Üye(30-35)+1 yılşu dayılardan neler çekiyoruz hep yazıyorlar
14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıladamın torunu var bana yürüyor
Cevap sahibi+1 yılciddiyim. bikinili foto koydum sevgilim için. para bile teklif eden serefsizler var.
Gizli Üye(18-24)+1 yılartık üniversiteyi kazanmak istiyorum 3. cü girişim olcak bu yıl
11 Yorumla
+1 yılEski kocamın peşimi artık bırakıp baskasiyla evlenmesi.. bı birini bulsaydi bu günleride atlattsaydim daha sırtım yere gelmez 😅
11 YorumlaAklıma gelmiyor. Ama hiç bitmiyor. Biri bitiyor hemen diğeri başlıyor
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖyle dediğim bisey yok hersey sırayla anlık çıkıyor karşıma
10 Yorumla
+1 yılAmann anlatması uzun
22 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah sağ ol 😂
Kişilik & Karakter konusunda 4,9b cevap paylaştı. Şu işle ilgili bir konu var ben o konu için bu tabiri kullanıyorum
10 YorumlaBiz sırtımızı hiç doğrultamadık ondan sorun yok..
12 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBu siteden kurtuluş günüm olduğum gün sanırım
14 Yorumla- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Öyle
- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılŞu kışı da sağ salim atlatırsam tamamdır.
11 Yorumla
+1 yılLisans bitirme tezi
12 Yorumla- +1 yıl
aminnnnnnnnnnnnnn
Atlata atlata bitmiyor bişey diyemicem
12 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 379 cevap paylaştı.
+1 yılHenüz yok öyle bir şey olmasında inşallah 💕
11 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılEkonomik krizi atlattık mi bu iş tamamdır
12 Yorumla- +1 yıl
Amin gülüm insallah cümlemizin için hayırlısi olur diyelim 🙏🙏
- Kişilik & Karakter konusunda 428 cevap paylaştı.
+1 yılBoşanırsam benden kralı yok 🤪
18 Yorumla- +1 yıl
Anlaşamıyoruz mahkeme çekişmeli uzuyor sürekli bi boşasalar rahatlıycam
- +1 yıl
Çok zor 😞 Anlaşmalı olsun diye herşeyi verdim ama afedersin donumuda istiyolar. İnsanlar anlayışsız
- +1 yıl
Bilmiyorum kız anneleri yapıyor bunu geneli için konuşmuyorum ama kızı annesi dolduruyor 😓 Para için evlilik yapılır mı bıktım ya
- +1 yıl
Neden böyle dusundunuz?
+1 yılÖyle bişey yok atlattım bitti her şey
13 Yorumla- +1 yıl
Ufak tefek şeyler oluyor da onları saymıyorum
+1 yılDepresyonu atlatmam lazım
11 Yorumla
+1 yılVar bişeyler ahah
13 Yorumla- +1 yıl
Yok sonra atlatamam falan hahah
Kişilik & Karakter konusunda 392 cevap paylaştı. O kadar uzun bir liste var ki..
11 Yorumla
+1 yılEkonomi ve finaller 😀🤯
14 Yorumla- +1 yıl
Finallere yok mu 😅
- +1 yıl
Doğru 🙂
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılAralık Ayı 😂😃
11 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılEkonomik kriz
12 Yorumla- +1 yıl
Umarım atlatılır
Gizli Üye(18-24)+1 yılAbi dayiya bakk. Bacakların ufaklığı göbek... Benim eşimde mi böyle olacak yaşlanınca 😱
11 Yorumla
+1 yılSugar daddynin aşkından bir kurtulup parasına yumulsam da bi g. eberse sırtım yere gelmeyecek
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÜşendim şimdi anlatmaya
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılArtık üniversiteden mezun olmak
11 Yorumla
+1 yılSınavdan geçersem eğer çünkü kapağını bile açmadım
10 Yorumla
+1 yılŞu kışıda cıkardım mı tamamdır.
10 Yorumla
+1 yılyok mu iki üç tane atom atın hizaya gelsinler
10 Yorumla
+1 yılŞu an içinde bulunduğum durumdur
10 Yorumla
+1 yılAralık ayı
12 Yorumla- +1 yıl
😒 evet
Üni sınavı
12 YorumlaÜniversite sınavı şuanlık
12 YorumlaUçak mühendisliği kazanınca
12 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılİş sahibi olmak
12 Yorumla- +1 yıl
Amin
+1 yılSon 4 vizem
12 Yorumla- +1 yıl
Saol aşko
- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılOkulu bitirmek. d
13 Yorumla- +1 yıl
Peki ben ne yapıyorum KS de yorum yapıyorum, sınav KS hakkında çıksa ful çekerim 🧚♀️
Kişilik & Karakter konusunda 3,2b cevap paylaştı. Dayı gibi olsam yeter😂😂
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDünyayı bi atlatim
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKoca bulursam
11 Yorumla- Devamını Gör (24)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 