İnsanın kendisine mal'mıyım demesi psikolojik bir şey midir?

Kendimi mal gibi hissediyorum çünkü unutkanım, dalgınım, özgüvensizim, dikkat dağınıklığım var derslerim hiçbir zaman iyi olmadi zekâmdan şüphe ediyorum ileriye karşı şüphe duyuyorum ben böyle evlenemem diyorum eşime karşı hep ozguvensiz canım bir kişi gibi gelicem diyorum nasıl bir iş yaparım onu da bilmiyorum kaygı bozukluğundan ne yapıcağımı bilmiyorum hayatımı düzene sokmayı deniyim kitap okuyup gezip haberlere baksam bilgim artar mi acaba diye düşünüyorum ama olmuyo dönüp dolaşıp kendime yine mal diyorum sizce ben mal mıyım böyle hayat geçer mi?

İnsanın kendisine mal'mıyım demesi psikolojik bir şey midir?
Cevapla