Her yaşadığın olumlu, ya da olumsuz olayda kendini biraz daha tanımak..
Gelişim hayat boyu devam eder.☺️
Her yaşadığın olumlu, ya da olumsuz olayda kendini biraz daha tanımak..
Gelişim hayat boyu devam eder.☺️
Bence de insanların kendini keşfetmesi çok güzel bir yolculuk. ama burada önemli olan insanın kendini geliştirebilmesi yani neleri isteyip istemediğini bilmesi. aslında bir insanın kendini geliştirmesi kitap okumak gibidir. sonunu bilmeyiz ama her gün yeni bir sayfa açarız
İnsan kendisine uzaktan bakmayı pek beceremez bencillik ve ego duygularına yenilir. Eğer bunu yapabiliyorsa zaten baya bi çözmüştür
Eig için teşekkürler ☺️
Cevap
9Cevap
500 T ile tüm İstanbul’u tıkış tıkış yolculuğum daha eğlenceli
Kesinlikle abla hergün yeni şeyler öğreniyoruz. Hergün yeni maceralar yaşıyoruz. acısıyla tatlısıyla yaşam çokk minnoşşş☺️
Keyifli de, bazen acı çekiyorsun, bazı gerçeklerin farkına vardıktan sonra aynı kişi olmuyorsun. Bazen de yalnızlaştırıyor insanı...
Değil !
İnsan kendini kesfedecek diye her yerine dokunmamali bence.
Mesala kucuk diline dokunmak hic keyifli degil.
İşte sonunda doğru yolu buldun 🤣 tünelin ucundaki ışığı gördün
En keyifli şey hatta.
doğru diyorsun
Aynen ole
Çok keyifli.
Evet öyle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar