Selam KS ahalisi! Hedefleri olan insanları hayalleri ayakta tutar derler. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizce hayal kurmak, hayallerimizi gerçekleştirme yolunda bize ekstra bir güç veriyor mu? Deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz..

Selam KS ahalisi! Hedefleri olan insanları hayalleri ayakta tutar derler. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizce hayal kurmak, hayallerimizi gerçekleştirme yolunda bize ekstra bir güç veriyor mu? Deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz..

Hayal demeyelim de benim hedeflerim var. Hayal biraz daha ütopik şeyler için kuruluyormuş gibime geliyor. Motivasyon için hayâlleri degilde disipline olmayı tercih ediyorum
Ne gibi hedefler mesela? Paylaşmak ister misin?
Kariyeriyerimde daha ilerlemek, daha refah bir hayat yaşamak gibi bunlar hayal bir algilanabilir ama aslında hedeftir. Mesela benim için hayal denize sıfır tribleks villamın balkonunda taze sıkılmış portakal suyumu içmektir 😂neden hayal gerceklesme olasiligi yok cunku
Allah sana hayalinde ne varsa onu versin.. 🙂🙂
Amin 😃
😃😃
Bazen yaşadığın hayat, seni yorar hayallere sarılı şekilde bulursun kendini. Çok kötü olaylar karşısında iç sesine sığınırsın "Unutma hayallerin var" ses yankılanıverir zihninde. Tam defteri kapatırsın ki yine bir ses "kapatma defteri umut gelecek sayfadadır" der. Tam yorulmak üzeresin bir şarkı çalar "senin yolun yokuşların başka diye" hayat işaretlerle örtülüdür. Ancak bir çok kişi bu örtüyü görmez, önemli olan ise işaretleri okumaktır. Hayalleri, umutları görebilmektir. Kalkıp hayallerin uğruna bir fidan dikmendir. 🌱Uykudan feragat etmektir bazen. Kendine inanmaktır.🗝️ Hayalleri için yaşar bir insan ve tam bitti dediğin anda başlar hayat... 🌈
Rica ederim. 🪁🌈güzel bir gün dilerim. 🙏🏻
Hayalleri için yaşayan bir insanım, gerçek anlamda bu böyle. Sorunuzun cevabı evet hayaller doğru kullanılırsa motivasyon kaynağı olabilir. Ancak sadece hayal kurup onları gerçekleştirmek için hiçbir şey yapmamak sürekli hayal aleminde yaşamak koca bir hayatı kaybetmeye neden olacaktır. Bu sebeple hayaller güzeldir onlar için çaba gösterildiği sürece.
Rica ederim.
Evet hayal kurmak beni motive ediyor
O kim
:))
Cevap
4Cevap
Eskiden çok hayal kurardım ama şu an hayal kurmuyorum
Tabiki sağlıyorr.. hayalsız yaşanmaz kii👍🏻😅
Artık pek kurmuyorum sadece yapabileceklerime odaklanıyorum.
Hayal kurmam ve motivasyona ihtiyacım yok. Disiplinli olmak yetiyor.
Hayal kurmayı bırakalı çok oldu…
Artık hayal kuramıyorum hayal gücüm bozuk
Biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?