"Bir yol var ama her yerde tuzak.. Bir daha var dönmekte yasak.. Deryaya yakın, dünyadan uzak.."

"Bir yol var ama her yerde tuzak.. Bir daha var dönmekte yasak.. Deryaya yakın, dünyadan uzak.."

Ne çektin be...
Kendini bulacaksin, anlam arayacaksın, yinelenen hatalarını yapmayacaksın, iyi insan olacaksın, doğruları yapacaksın, gerçek olandan bir an bile ayrılmayacaksın, söz verdiysen sözünde duracaksın, aşkı arayacaksın, çocuklara çocukmuş gibi davranmayacaksın, büyüklerin çocukluklarını görmeyeceksin diye ne çektin ne paraladın kendini be oğlum 😀
Bak bugünkü depresif planını bozmak için uzun halini paylaşıyorum, bunu tamamen izlemden uyumak yok 😂
https://www.youtube.com/embed/rS7BP6EfsZI Demek helal olsun onlara 😬al sana o zaman depresif bir şarkı. Dün akşamdan sözüm vardı 😂ne güzel bir şarkı bu yaa🖤🖤
music.youtube.com/watch
Sadece kendim için üzülürdüm başkasının gözüyle baksaydım yani yaşadığı hayatın çok dramatik ve boşa gitmiş bir zaman olduğunu görürdüm.
bu yüzden kendime yani uzaktan bakarak tavsiyeler verirdim. ama kendimi anlamayacağım için yani dışarıdan bakarak o yüzden bu tavsiyelerin benim için anlamı olmazdı sadece gidip kendime sarılmak isterdim ve her şey iyi olacak derdim. ve en önemlisi hayatımın ne kadar değişken olduğunu söylerdim ya da durgun. mutlu ol ve geçmişi düşünme ya da anı yaşa gibi şeyler derdim kendime :) ve tabi ki bazen eğlenceli bir kişilik olduğum için kendime gülebilirdim de :D
https://www.youtube.com/embed/nfs8NYg7yQMVay be me manyak insanlar var derim
Kaçış yoook 🤣
Teşekkürler :)
Çok kafa ve fırlama bir kadın derim be :D Keyifli geceler..
Yavrum sen bişey diyemezsin nefesini kesicem senin daha dur sakin ol arkana yaslan :D :D ahah
Nefesim ensende ondandır yavrum :D:D
Yavrum senin anlamadığın nokta ne yaparsan yap kaçamıycağın :D :D aahha
Hamster gibi düşün kendini bir çarktasın :D :D ahaha
Ben sokucam seni :D ahahah
Yavrum aydınlanma yaşayacaksın sen hiç merak etme ahaha flaş çakacak :D :D
@Caannn34 hayırdır koç senin derdin ne belanı mı arıyosun
@Caannn34 Başka yerde aran burdan sana ekmek çıkmaz
Teşekkürler canım :D 🖤🖤
Cevap
14Cevap
Kendi hayatımdan çıkıp şöyle bir baksam kesinlikle kendim ettim kendim buldum şarkısını Söyler dururdum. Hayatıma her baktığımda çektiğim tüm dertlerin suçlusunun ben olduğumu kolaylıkla görüyorum zaten
Vay çok efsane insan derim
Tür: Drama IMDb 8.9 yarıda kapatırdım gerhalde 😬😂
😂😂😂 TLF yeni kullanan neneler gibi her tuşa basmış ya 😂😂
#Neneyesahipçıkalım 😂😂
Sakin ol ☹️
Kapat bence de 😬
"Neden izin veriyorsun farkında olduğun pek çok şeye? İnsanlara şunu yapma etme diye tavsiyeler veriyorsun, kaçını uyguluyorsun? Ne zaman insanlara güvenmeyi, inanmayı ve sevmeyi bırakacaksın? Gel lan sarılacağım bir daha bulamam zaten senin ruhundan. Susuz bir çorba gibisin, çölde yaşayan deniz gibisin" derdim ¢
olan olmuş biten bitmiş çokta şey yapmamak lazım derim herhalde..
Kendine bunu yapan başkasına neler yapmaz. İyi hala hayattasın bir de offff elemana bak emzik gibi maşallah derim 😂
Emzik , ceviz gibi laflar kullanırım ben hoşuma giden şeylere 😂
Oyyğğğ kaka , öcü , kendi kakasını yemiş tipe bak falan 😂😂
Yok ya sevmediğim insana ters ters bakarım sadece.
Dışarıdan bakıldığında halime sonsuz şükrediyorum. Evim, işim, ailem, dostlarım, sevdiklerim, kazancım, eğitimim ve daha nicesi için 🙏
yuh be arkadaş üç defa dibi bulup sonrasın da yine çıkışı yakalamak için ne kadar çabaladın ama buna değidi
Vah vah yazık çocuğa, keşfedilmemiş Messi gibi çocuk derim.
Yaşadığın hayata sokayım derdim ahjs
Aynen böyle devam et derim.
Sürekli birilerine yetişmeye çalışıyor, kendi hayatının iplerini eline alamıyor derdim
Şimdi kendim için ne düşünüyorsam dışarıdan bakınca da aynı şeyi düşünürdüm bu kız tam bir canım.
Ya tam bir canım yazacaktım canım ne alaka
Aaa uygulama küfre izin vermiyor ajahahaha
Yerim ben bu kizi ya! Derdim kesin! kskskks
İyi dayanmışsın bilader.
Bu hayat mı be derim yaşanır mı bu
Kalbi nerede bu kızın derdim
Fırtına öncesi sessizlik
Muhtemelen nedir bu karamsarlık derdim
Bunun biraz dinlenmeye ihtiyacı var derim.
potansiyel var ama bi şey yapmıyo
Kendi bedenimden çıkıp kendimemi baksam?
Bide cevap yazsan 🤓
Kesin yargılarım 😅
hak ettiğin bu değil
Boşuna yaşıyorsun be kızım derdim
Sefil bir yaşamm🥺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?