Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Karakterine dikkat ediyorum genelde. konuşmalarına ve bana olan davranışına dikkat ediyorum. ama zaten buluşmadan önce yeterince samimi olacağımız için o an pek fazla dikkat etmezdim. yani sadece olduğu gibi olmasını isterdim kendi olsa yeterdi benim için. extra bir şey yapmasına gerek olmazdı
Sözlerinin ve davranışlarının dürüst ve samimi olup olmamasına dikkat ederim en çok. Dürüstlük, benim için vazgeçilmez bir erdemdir.. Hem kendimde hem de diğer insanlarda..
İlk buluşma da hiçbir şeye dikkat etmem , yapmacik olma ihtimali vok yüksek.. oyuzden 3. 5. Bulusmada mimiklerine , tavrina konuşma şekline düşüncesine bakarim
Benim için karşı cins erkeklerdir kadından farkım yoktur benim çünkü hatta kadınlardan daha iyi bile olabilirim, neyse ben bir erkeğin gözlerine bakarım, yüzüne bakarım, dudaklarına bakarım, diye ilerliyor, ilerleyen zamanlarda.
Mesela heyecanlanırsam beni germeyi başarırsa ki bu çok nadir oluyor o zaman bşeyler tamam demektir onu tanımaya için ya da ilişkimiz olur mu diye çaba sarf etmeye karar verebiliyorum
Bazıları sonra diyor ki tersi durumda senden enerji alamadım diyip başkasına gidiyor ama düzgün davranan erkeği karşısındaki kaybediyor sonra pişman oluyor genelde günümüz kızların durumu özetle (genel olarak söylüyorum yanlış olmasın )
Bak bu durumu tam anlatamam ama etkilenmeyince iyi olması Bi anlam ifade etmiyor. İyiyse cennete gitsin anladın mı bunun kadını erkeği yok bende çok iyi Bi insanım son etkilendiğim erkek bana sen çok masumsun çok iyisin dedi hatta ama oldu mu hayır. Bunlar boş feverankar bence. Önce etkileneceksin gerisi nane
Valla ben dürüst merhametli ve kendine bakan bir erkeğim karşımdaki kadınsa her türlü etkilerim gerek konuşmam ile gerek kişiligim ile ancak günümüz kızlarının çogu menfaat peşinde ne kadar iyi olursan bakımlı olsanda maddi durumun evin araban olmazsa kesinlikle bakmıyolar devir çünkü menfaat olmuş bana göre o yüzden ben bişey kaybettim kalbe değilde menfaata bakıyorsa karşımdaki kişi benim gözümde bitmiştir
Anlamıyorsun erkileyemezsin işte ten uyumun yoksa o kimya yoksa erkileyemezsin tip kıyafet araban bilmem ne boş. Bu öyle bsey ki bir anda oluyor anladın mı çekiliyorsun o kişiye karşı. Ayrıca bir kadın tabi ki kendine bakabilecek rahat yaşatabilecek bir adam ister bu menfaat değil kendini korumadır. Ama evle arabayla çıkıyorsa bilemem
Valla benden etkilenmeyen çok nadir oluyor ama şöyle söyliyim ben etkilenmessem zaten ister istemez kendimi geri çekiyorum istemiyor gibi davranıyorum zaten karşımdaki mal degilse anlıyor haa istemesem bile bundan bile etkilenen oluyor diger konuya gelecek olursak maddiyata düşecek kadını da ben zaten istemem basittir gözümde