Herhangi bir yerden dışarı çıkarken (eczane, apartman vb.) kapıyı sizinde geçmeniz için tutan insanlara teşekkür ediyor musunuz?

Bazıları çok kaba, insan bi nezaket gösterip teşekkür edebilmeli. Sanki dingonun ahırında yaşıyoruz 😑😑
Herhangi bir yerden dışarı çıkarken (eczane, apartman vb.) kapıyı sizinde geçmeniz için tutan insanlara teşekkür ediyor musunuz?
Cevapla