İçimde bastırdıgım kimliğim ve şuanki ben çok farklıyız?

Normalde dışa dönük bi insanım ama bulundugum sartlar ailem cevre baskısı yüzünden genelde evdeyim dısarda istediğim gibi özgürce takılamıyorum. Mesela Şu an kapalıyım ama açılıp gece dısarda takılmak istiyorum ya da erkek arkadasımla sınırsız rahatca herseyi yasamak istiyorum. yanlıs oldugunu bilsemde içimdeki bu bastırılmış duygularla yasıyorum cıkmazdayım. Yasadıgım cevre ailemden dolayı bunların hiçbirini yapamam ama içimde böyle bi kız var ne yapabilirim bilmiyorum..

İçimde bastırdıgım kimliğim ve şuanki ben çok farklıyız?
Cevapla