Arkadaslar ben bu dunyanin uvey kizi miyim niye boyle?

Kimsem yok hickimse yok ya ne birlikte gezeceğim ne beni sevecek biri ne güzelliğim var ne de başka bisey bi kere evlilik düşündü biri benle o da ben güzel biriyle evlenmek istemiyorum ondan seni seçtim dedi yüzüme karşı ben de vazgeçtim evlenmekten bilmiyorum iyi mi yaptım kötü mü

Arkadaslar ben bu dunyanin uvey kizi miyim niye boyle?
Cevapla