Yaşadığım araba kazası, çok genç yaşta kaybettiğim bi tanıdığım hayata bakış açımı değiştirirdi. Heryesin anlık olduğunu ve bu hayatı çok daha farkında yasamayı öğrendim
Düşünsene bir sabah her yer buz ayağın kayıyor ve yere zonkluyorsun o anda kafana bir Demir saplanıyor yan yatmış yanağın yerdeki buza yapışmış kafanı kaldıramıyorusun sonra üstüne bir buz zembeleği düşüyor ve diğer yanağına sağlanıyor şehirde dolaşan aç kurtlar ayaklarından kemirmeye başlarken üstünden metro geçiyor bedenin paramparça ama kalbin hala atıyor bunu gören lağam fareleri ilk önce dilini sonra dudağını ve burnunu kemirmeye başlıyorlar hamam böcekleri gözlerini kemiriyor o esnada helikopterle taşınan büyük bir beton kütlesi üstüne düşüyor kalan bedenin asfalta yapışıyor ve beton bloğun altında kalıyorsun bedeninden eser kalmıyor Şehre düşen ilk beton blok diye o alanı çevreleyip müze yapıyor vali kimsenin senden haberi yok seni ezen beton blok ilgi odağı oluyor. Allah rahmet eylesin diyecek kimse de olmaz Onun için belayı çağırma 😃😃😃
Doğru. Neyse sorunumu biliyorum ben elimden de bişey gelmiyor. Yaşayacaz işte sonuna kadar öyle ya da böyle Saldım bende ne olacaksa olsun uğraşmıyprum artık