YAYGIN ANKSİYETE NASIL GEÇER YA DA HAFİFLER?

Gerçekten ruhsal olarak o kadar zorlanıyorum ki bu fiziki olarak da yansıyor. Üniversite öğrencisiyim ama içimdeki kaygıdan dolayı okula gidemiyorum. Yeni insanlardan kendimi soyutluyorum. 1 senedir bu şekildeyim. Önceden öbür dünyayı düşünüp ölümden korkardım ama şimdi ölüm beni korkutmuyor ve kurtulurum gibi geliyor. Terapiye gidecek, seansına ödeyecek sürekli param da yok. Aileme o kadar yük gibi hissediyorum ki kendimi. Yetersiz, yük, sorunlu. Allahım kimsenin başına vermesin gerçekten bunu. Ben ne yapabilirim. Ne okul, ne iş stresli ortamları düşündükçe ölüyor gibi hissediyorum. Önerilerinizi bekliyorum.

YAYGIN ANKSİYETE NASIL GEÇER YA DA HAFİFLER?
Cevapla