Ben alırım bir 🌋 volkanik yanardağ kraterinden aşağı doğru atlamak ateşten korksak yazın doğmazdık 🤣

Ben alırım bir 🌋 volkanik yanardağ kraterinden aşağı doğru atlamak ateşten korksak yazın doğmazdık 🤣

Aydan atlardım sanırım.. Keyifli geceler..
Güzel tercih
Teşekkürler :D
Rica 😃
uçaktan atlardım uça uça yere iniyorsun
Çok iyi
Cevap
5Cevap
O tepeden bu tepeden atlar dururum.😃
Atla sister nasılsa buldun hayatın bagını 🤣
Atmosferin bittiği en uç noktadan yer yüzüne atlamak isterdim
Atlanır güzel olur
Airbus A400M'den atlayıp Altay dağlarına uzanmak isterdim.
Harika hocam
Ben balkondan bile atlayamam yükseklik korkum var
Benimde var ama atlayınca bir şey olmayacak nereden atlarsiniz
Benim için zirve birinci katın balkonu olur heralde😊
Gökdelen denemelisin bence Burç khalifa
Atmosferden atlamak eğlenceli olurdu knk
Vallahi efsane olurdu ha
İmkanım olursa kesinlikle yapacam bunu
Hadi inşallah yaparsınız
Yaparsam canlı yayın açarım izlersin knk 😂😂
🤣🤣
Uzaydan
Müthiş olur
Everest..
Harika olur
Ormanlık olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar