Yeni tanışılan iş ortamına ve okul ortamına nasıl iyi bir enerji verilir?

İnsanları memnun etmek bir yerde önemli şimdi, kendin ol vs demeyin, şaklabanlık yapalım demiyorum fakat ben yeni tanıştığım insanlara nasıl yaklaşacağımı şaşırıyorum soğuk da olamıyorum sıcak da olamıyorum ve merhabadan ileri gitmiyor onlar hep hayatım da yeni tanıştığım olarak kalıyor.
Ve genelde kadınların bir çoğu kadınlara mobing uyguluyor (bazıları)
Yeni tanışılan iş ortamına ve okul ortamına nasıl iyi bir enerji verilir?
Cevapla