Yaşımla oynamazdım ama Zamani değiştirirdim 1970 li yıllara bu yaşlarım da gitmek isterdim hem o güzel usta oyunculari görmek için hem de sevdiğime aşık olduğumu açılmak için itiraf ah ah zaman keşke gideni geri getirebilsek 😥 ne giden geri geliyor ne de gidilebiliyor
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Bu tarz sorulara verdiğim genel bir cevap var. Ama bu kez farklı bir cevap vereceğim. Hiç doğmadığım bir zamana gitmek isterdim. Annemin arkadaşı, anneannemin de kardeşi olmak isterdim.
Öyle bir zaman dilimine denk gelmek isterdim ki ikisinin de elinden tutup parka götürebileyim, yalnız değilsin ben buradayım diyebileyim. Ama şuanki durumu değiştiremem. Birinin kızı, birinin torunuyum geç kalmışım gibi hissetsem de