Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Dünyayı uzaylılar yönetse daha iyi bir yer olabilir miydi?

Öndeki güzelmiş hwhdd
Öndeki senin olsun
Bence farkı olmazdı
Cevap
6Cevap
Ülkeyi zaten insan dışı canlılar yönetiyor ya
Kesinlikle olurdu diye düşünüyorum
Yok olmasi lazim dunyanin
Uziii gerek de yok
Ya köleci olurlarsa
Olabilirdi.
Falling Skies
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar