Tamam ben ara formum tıpkı bu kedy gibi😑

Tamam ben ara formum tıpkı bu kedy gibi😑

Genelde yumuşak başlı alttan alan güzel anlaşmayı seven bi insanım. Ama karşımdakinin beni umursamadığını sözüme değer verip dinlemediğini hissedersem vay onun haline 😂 elimden çekeceği var demektir fjfjrjrj
Klasik bir cevap olacak fakat bu karşımdakine bağlıdır. İletişim kurduğum bireyler kendi istek ve görüşlerini bana kabul ettirme konusunda aşırı bir ısrar içerisinde değilse uysal davranırım ama tersini yaparlarsa tavrım birden değişir.
Bi bot seni bekliyormuş bir düşün derim belki kızdır😀
BiBot’a mı yürüyeyim 😄
Yürrü kim tutar seni😂
Ya gönlü doluysa 🤪
Yapacak bir şey yok 😐
😒
Kediyim miyavvv
Turşusun sen sus bkm
Kişisine göre değişiyor
Senden bu soruda iki tane vat
Hangisi gerçek sensin djdjdj
İkisiyim djdjdj
Cevap
5Cevap
Genelde uyumluyum
Sakin ve temkinliyim. Huysuz veya uysal değilim. Sakinim. Art niyetli insanlarla muhatap olurken özellikle.
Kişiye göre değişir. İnsan olana uysal kedi gibiyim ama sevmediğim biriyse iş değişir ve şeytanlığımdan ödün vermem 😄
Olması gerektiği gibiyimdir.
Bana göre huyluyum, karşımdakine göre huysuz..
Kişiye göre hareket ederim.
Nabzına göre şerbet Hedefe göre ateş ederim
Kişisine göre değişiyor
Olması gerektigi gibi
Yerine göre 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?