güler yüzlü herkese eşit davranmak derdim özellikle ilk tanışmada karşımdaki insanı tanımadan direkt ona samimi davranıyorum ve maalesef insanlar bunu hak etmiyor sanırım benim bu huyumu değiştirme zamanım geldi
Kişiliğinizde bir şeyi değiştirme şansınız olsaydı ne olurdu?
Açıkçası kişiliğimde değiştirmek istediğim en önemli noktalardan bir tanesi içimdeki kıskançlık duygusunun yeri geldiği zaman fesatlık duygusunun yok olmasını isterdim aslında çok fesat bir insan değilim yani insanların kötülüğünü istemem ama nedendir bilmiyorum Bir anda bir kıskançlık duyguları oluyor veya geçmişte bana insanın bir tanesi hata yaptıysa kalbimi kırdıysa beni üzdüyse veya aileme karşı bir hatası olduysa, her ne kadar affedersem affedeyim bu düşünce aklıma geldikçe kendimi kötü hissediyorum ve çoğu zaman kötü düşünmeye başlıyorum bu da beni rahatsız ediyor.
Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı.
İçe dönük biriyim aslında bu özelliğimi seviyorum ama hep içime kapanıyorum insanlardan kaçıyorum kendimi geri çekiyorum dış dünyadan sosyal hayattan kopuk yaşıyorum bu yüzden biraz da dışa dönük olmak isterdim