Geleceğinizi görebilseydiniz, olduğu gibi mi yaşardınız yoksa geleceğinize ihanet mi ederdiniz?


İhaneti düşünmem bile hiç olmazsa gelecekte neler olduğunu görmüş olurdum
Cevap
2Cevap
Kadere inanmıyorum kendi kaderimi çizerdim
Elindeyse çizse, istediğin gibi yaşamış olursun✌🏻
Evet abi katılıyorum
Kimse kötü anıları tekrar tekrar yaşamak istemez. Herkes bu anları tekrar dizayn etmek ister bana göre.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar