Bence kesinlikle öyle.
Hatta tüm bilinçaltındaki gerçek fikirler çıkıyor..
Bence kesinlikle öyle.
Hatta tüm bilinçaltındaki gerçek fikirler çıkıyor..
Evet insan sinirlenince kendini kontrol etmeli, bu olgunluk ve terbiye ile ilgilidir. yoksa her insan sinirleniyor tabi ki sinirlenmeyen insan yoktur diye düşünüyorum. ama sinirlenince karşında ki insana hakaret, şiddeti saygısızlık veya seviyesizce konuşuluyorsa bu o insanın karakterini belirlemiş olur
👍görüşlerin yaşından olgun
Teşekkür ederim abla :)
Abla bir yere kadar evet ama bilinçaltındaki tüm gerçekler ortaya çıkmayabilir. Evet bizim terbiye seviyemiz, kültürümüz, olgunluğumuz duygu durumumuzu kontrolüne yön verir mutlaka. Ama düşünün bir insanın damarına iyice basılsa ve hep bu insan sakin kalsa konuşarak seviyeli bir şekilde anlaşmak için uğraşsa bile en sonunda aşırı derecede patlama olur. Peki biz bu insana hemen psikopat mı diyeceğiz bu anlama mı gelecek. Ya da bu insanın terbiyesi olgunlaşmamış diye kestirip atacağız mı? İşte bu soruya cevabım bence sinirlilik halinin sıklığına bakmak lazım. Sürekliyse hemen kızıyorsa o kişinin mizacını anlayabiliriz. Zaten öfke gayet doğal bir duygu kimse bu duygudan kaçamaz önemli olan bunun kontrol altında olması ve sıklığı. Gelelim bilinçaltına, evet çok önceleri bende gözümün içine baka baka yalan söyleyen çok sevdiğim birisinin gerçek fikrini ortaya çıkarmak için damarına basmıştım. Belli yere kadarda gerçekten işe yaradıydı. Ama hepsine inmek çokta mümkün değil çünkü bireyin bile bilmediği bilgiler vardır kendi hakkında. Onların bilince çıkması için bireyin içsel hesaplaşmalar yapıp sakladığı/saklandığı bilgileri gün yüzüne çıkarabilmesi lazım.
İçindeki gerçek duygular sarhoşken, terbiyesi de sinirliyken çıkar. Dğn aklam birisine çok güzel sövdüm. Ama hakediyodu. Salı günü gelip arabayı alıcam diye anlaştık. Uykusuz halde işten çıkıp Ankara 'ya gittim aradım adamı "cenazem var Adana'ya gittim ben" dedi. Gel de sövme şimdi. Git gel 800₺ yol parası, uykusuzluk, zaman kaybı oldu bana. Akşam aradım bi güzel sövdüm. Bana mesaj atsaydı veya arasaydı cenazem var gelme diye
Aynen öyle
Cevap
11Cevap
Evet babam sinirlenince koca g*tunu delerim o*osbu demişti
Evet, öyle. Hatta öfkelendiğinde ağzını bozan insan, ailesi hakkında bile fikir verir.
bir insan gerçek yüzünü çocukken sarhoşken ya da kızgınken ortaya çıkar
İnsan kızgınken ne söylediğine dikkat etmeli.
Hayır
Güzel tespit
Evet.
Doğrudur.
Sanırım evet
Aynen öyle
Evettt
Evet
Alkol alınca
Evet haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?