Çekingen biriyim bunu yenmek için yapmalıyım ve sizce böyle olmamda ailemin payı olmus mudur?

Ailem beni öyle yetiştirdi çocukken onu yapma bunu etme vs sözleriyle büyütüldüm. Babam bana hep bağırırdı babaannemde kaldığım zaman onlar da hep bağırıp çağırırdı. Sokakta oynamama da pek müsaade etmezlerdi. Biraz büyüdüm kız arkadaş edinme, bunu şunu yapma dediler 18 yaşıma kadar telefon almadılar, maddi güçleri olmasına rağmen şehir dışında okumama bile zor ikna ettim. Gelgelelim şimdi 22 yaşındayım ama çok çekingen ve iletişim kurmakta zorluk çeken biriyim. Sizce yenmek için ne yapmalıyım ve ailemin bunda payı olmuş mudur?

Çekingen biriyim bunu yenmek için yapmalıyım ve sizce böyle olmamda ailemin payı olmus mudur?
Cevapla