Günaydınlar. 😊
Bugün yoğun bir güne mi, sakin bir güne mi uyandınız?

Günaydınlar. 😊
Bugün yoğun bir güne mi, sakin bir güne mi uyandınız?

Bugün sabah 5 te uyandim. Genelde saat 6, 7 gibi yatar 12 gibi kalkarım. Makine dinamiği sınavım var öglen. Günü bilmem ama bol fantazili saatler beklediğine eminim xd
Günlerimiz aynı karınca gibi koşturuyoruz iş güç ev yaşam koşturması zaman su gibi akıyor.. Ama mihim olan tabiki ozamanı nasıl değerdiğin.. Boş palavra kadavra insan çok😃.. Kıssadan hisse.. Az insanları düşündüreyim dedim.. Bir kişi bir kişidir.. Bir kişiyi düşünmeye ittimse ne mutlu bana..
Günaydınlarr efenimmm🤗 bu sabah küçük emrah gibi boynum bükük uyandım sabahhın köründee üstelik kargalar... yemeden🤣🤣 hiç sormaaa yaa
Yine monoton bir gün bekliyor.
Teşekkür ederim Eig için.
Cevap
3Cevap
Soruya çok geç gelmemle birlikte bugün sinir bozucu bir gün oldu. Ne sıkıcı, keyif kaçırıcı güne uyanmışım 🤦♀️
Bugün güzel bir gün iyi günler :)
İyi Günler :)
Yoğun bi gün geçirdim uzun süre benzeri bi gün geçirmek istemiyorum
Valla bizim için güneş doğmuyor hiçbir zmn bizim güneşimiz söndi yıllar önce
yoğundu ama tatlıydı. çocuklar kafamı s*kseler de pozitif enerjileri beni ayakta tutuyor çok seviyorum
sakin başladık, umarım böylede devam eder 😅
En büyük temennimiz😂
Son günlerde kendimi inanılmaz üzüyorum ve dolayısıyla kötü günler oluyor.
Uykusuz, yorgun ve mutsuz bir gün geçti. Hayalim bu gece uyuyabilmek.
Güzellik salonundayım her zamanki gibi 🙂
Günaydın ☀️ Yoğun bir güne uyandım 🥲
Çok teşekkür ederimm 🙏🏻
Aylak madamosille her zaman olduğu gibi 🤩
Her zaman ki gibi yoğun bir gün :/
Teşekkür ederim
Günaydın
Monoton
Tesekkur ederim Sizede☺️
Hayat sıkıcı bunaltiyo beni cok
Hayat bunaltici yazdim tesekkur ediyosun Allah seni🤭😅🤭😅👏🏼👍
Gelmemismi has neyse tm iyi gnler sagol
😌😌😌
☺️☺️☺️☺️
sakin bir güne
Ölmex istiyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?