Kendimi bildim bileli hayatım boyunca hiçbir duygu hissetmedim ve neye benziyorlar bilmiyorum sevinme üzülme korkma vs anlamıyorum?

duyguları taklit ediyorum ilkokulda öğrenmiştik korkunca böyle tepki verilir sevinince böyle vs. ama hiç yaşamadım bu bir sorun mu? mesela geçen ay annem öldü ve üzüntü hissetmedim ama bundan kimseye bahsedemedim yargılayacakları için. ya da hani mesela insanın önüne aniden bir şey çıkar ve irkilir ya gözümü bile kırpmıyorum. çok mükemmel bir haber alındığında sevinmiyorum. hissettiğim tek his acı, o da fiziksel bir durum olduğu için sanırım. bunun ne olduğunu bilen var mı

Kendimi bildim bileli hayatım boyunca hiçbir duygu hissetmedim ve neye benziyorlar bilmiyorum sevinme üzülme korkma vs anlamıyorum?
Cevapla