Arkadaşlarıma 365 filmini beğendiğimi söylediğime pişman oldum kızlar neden böyle?

Neden hepsi bu tür şeylerden uzak tiksiniyolar? Ve ben de beğendiğimi söyleyince bana masum değilmiş kötü bi insanmış gibi davrandı bi arkadaşım. Ben kötü bi insan değilim bişey yapmadım neden bu kadar gıcıksınız kızlar? Benim gibi bi arkadaşım yok hepsi aynı anlamıyorum yani ben istisnayım galiba?
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler rahat rahat konuşuyo ne güzel ama bu kızlar çok gıcık işte. Ben hariç tabi benim gibisini bulamadım daha şaka gibi
Arkadaşlarıma 365 filmini beğendiğimi söylediğime pişman oldum kızlar neden böyle?
Cevapla