An itibariyle tam tamına 20 yaşındayım 🥳 Ama bu kadar yeterli, daha fazla yaş almak istemiyorum. 10’lu sayılardan 20’lere geçmek tuhaf geldi şimdi 🥲

An itibariyle tam tamına 20 yaşındayım 🥳 Ama bu kadar yeterli, daha fazla yaş almak istemiyorum. 10’lu sayılardan 20’lere geçmek tuhaf geldi şimdi 🥲

27 yaşındayım ay sonu 28'den gün alacağım ruhum dar biraz 40 50 gibi ama pozitif düşünmeye çalışıyorum ama biraz saldım bu aralar kendimi üst, üste başıma gelen aksilik ve talihsizliklerden dolayı bakalım ne olacak akışına bıraktım.
Cevap
13Cevap
22 yaşındayım
Doğum günün kutlu olsun, nice senelere ✨ 20'li yaşların kıymetini bil. 💪🏻
Teşekkür ederim 🙃
Bu 20’li yaşların ne gibi bir kıymeti var anlamadım valla, herkes her zaman aynı şeyi söylüyor
Seçimlerine dikkat etmelisin 🧐
Dikkate alacağım 🙃
Yaşım 25 olmak üzere ama kendimi 50 yaşında hissediyorum
Bir kaç ay sonra 30 olcam. Kaç hissediyorum bilmiyorum
31 ve 25 gibi hissediyorum
doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere 🎈🥳
Yaşım 40 ama ben bir 90 falan hissediyorum. Duygusallık yıprattı..
22 yim ama hala 12 gibi hissediyorum. İçimdeki çocuğu yenemedim bir türlü.
Her yaşın güzelliği ayrı. Anı yaşamak gerek
18 yaşındayım 18 yaşında hissediyorum
Yaşım 23 Ama 25 Hissediyorum
Kızların yaşında göre benim yaşım da değişir
30 ama 25 hissediyorum
Doğum günün kutlu olsun
yaşım 33 ama hissettiğim yaş 45-50 maalesef
18yaşimdayim ama 20 yaşımda gösteriyorum
Her yaşın güzelliği ayrı. Anı yaşamak gerek
24 ve 40
45 45 hissediyorum
24-34
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?