Sevgilinizimi ya da en yakin arkadasinizimi daha çok seviyorsunuz?

Evet arkadaşlar başlıkta olduğu gibi. Yani bende şöyle ben sevgilimi ve arkadaşımı aynı seviyorum yani iki taraftan birisi giderse aynı üzülürüm. Sizdede öylemi? Ama tabi sevgilimle yaptığım şeyleri arkadaşlarımla yapmıyorum. Tek iki taramada sevgim aynı.

Sevgilinizimi ya da en yakin arkadasinizimi daha çok seviyorsunuz?
Cevapla