İnsanlar niye gelişmemekte bu kadar ısrarcı?

İlerlememekte ısrar ediyor, geriye gitmek, güzel herşeyi kötüleştirmek ve onları yüceltmekte ısrarcı. Bunu sağcısı solcusu diye ayırmıyorum, her iki kesim yapıyor. Peki ya niye bu ısrar? Hayatınız o kadar basit ve tekdüze ki senin ne yapacağını herkes tahmin edebiliyor. Ne bu basitlikte ısrar ve aşırı üzülmek? Niye yav niye?
İnsanlar niye gelişmemekte bu kadar ısrarcı?
Cevapla