Şeytani yüzüm; sadist kişilik bozukluğu?

Sadizm ve ya elezerlik, yani başkalarının yaşadığı acıdan zevk alma hali. Bu duygulara sahip olan kişilere ise sadist ve ya elezer deniliyor.

Çocukluğumun ileri yaşlarından beri sadist duygulara sahibim. Önceleri bunun bir hastalık olduğunu kabul etmesem de bu duyguları tatmin edemiyor olmam akabinde rahatsızlık vermeye başlaması ile psikolojik destek almak istedim. Bana konulan teşhis 'sadist kişilik bozukluğu' idi. Bir süre destek alsam da pek sonuç vermedi. O duygular hep içimde kaldı. Terapistim geri döndürmek zor olsa da ilerlemesini durdurmak önemliydi diyor. Bu ve ya benzeri duygulara sahip olan var mı? Bu gibi durumlardan tedavi alan ve kurtulan var mı?

Şeytani yüzüm; sadist kişilik bozukluğu?
Cevapla