Sadizm ve ya elezerlik, yani başkalarının yaşadığı acıdan zevk alma hali. Bu duygulara sahip olan kişilere ise sadist ve ya elezer deniliyor.
Çocukluğumun ileri yaşlarından beri sadist duygulara sahibim. Önceleri bunun bir hastalık olduğunu kabul etmesem de bu duyguları tatmin edemiyor olmam akabinde rahatsızlık vermeye başlaması ile psikolojik destek almak istedim. Bana konulan teşhis 'sadist kişilik bozukluğu' idi. Bir süre destek alsam da pek sonuç vermedi. O duygular hep içimde kaldı. Terapistim geri döndürmek zor olsa da ilerlemesini durdurmak önemliydi diyor. Bu ve ya benzeri duygulara sahip olan var mı? Bu gibi durumlardan tedavi alan ve kurtulan var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer