İyi niyetle kullanılmamak arasındaki dengeyi kurabiliyor musunuz?

Bazen birine iyi niyetle yaklaşırsın, aşırı cömert ya da fedakarca davranırsın sonra bir zaman sonra fark edersin ki karşındaki insan seni kullanmaya başlıyor, ve işte ozaman kendini tuhaf bir şekilde kötü hissetmeye başlarsın. Sizde böyle olaylar yaşadınız mı? Merhametle kendi hakkını korumak arasındaki dengeyi nasıl kuruyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Soru başlığı söyle olsaydı daha doğru olurdu "İyi niyetli olmak ile, kullanılmamak arasındaki dengeyi nasıl tutturuyorsunuz?"
İyi niyetle kullanılmamak arasındaki dengeyi kurabiliyor musunuz?
Cevapla