⭐ Sektörler de belli hisler üzerinden beslenir ve ilerler. Moda sektörünün CAN DAMARI kibir hissi. Acaba ne denli bilincindeyiz? En başta KENDİME soruyorum. Evet. ⭐😎😎
#tubasueda 🍀🍀
Moda sektörünün beslendiği en temel hissin KİBİR olduğunu biliyor musun sevgili arkadaşım?
Kibirle modayı bağdaştırmak bence saçma. Moda dediğimiz şey insanların hayal dünyasında geliştirdiği stillerin ortaya çıkış şeklidir. Bunu senaryosu yazılan bir film gibi de düşünebilirsin sözü ve bestesi düzenlenen bir müzik olarak da düşünebilirsin
Fakat şu ayrıntıyı belirtmem gerekir kastettiğim konu şık giyinmeye ve harika tasarımlara yönelik değil. birtakım moda devlerini ve sektörün zirvesinde ikamet edenlerin sağlıksız ruh hallerine dikkat çekmekti amacım. Bilhassa reklam kampanyalarında sapkın konseptler çok tepki çekiyor. Güzel kıyafetler tasarlayabilmek sanatın vazgeçilmez bir parçasıdır elbette.
Niye öyle olsun? Bu kadar güçlü bir sektörün gündem olmak için tepki çekecek konseptleri üstelik de en başından bu yana duruş olarak belirlemesi çok enteresan doğrusu. İnfial yaratmak istiyorlar madem çok daha gündeme yerleştirecek konular mevcut. Misal Ukrayna'da üşüyen çocuklara binlerce dolarlık elbiseler dağıtsınlar!! İnfialin "marka değerini" yansıtırken markaya "yakışması" da vazgeçilmez önemde.
Aslında bu moda merakına hep kadınlar inanır😍 ama insan dayanamıyor ki şık, güzel kıyafetleri görünce.. illa almak istiyo, bazen kendimi frenlesemde almak zorunda hissediyorum kendimi. Herhalde ruh haliyle ilgi diye düşünüyorum belkide yanılıyorumdur kimbilir🥰🙈😅 evet kibir oluyor.. kendini hint kumaşı sananlar çoğalıyor, böbürlenenler, alttan alttan bakmalar, küçümsemeler... insan olmayı unutan zavallılar onlar bakma sen onlara. Sana iyi insanlara odaklan onlar mutsuz oldukları için bu haldeler farkında bile değiller biliyomusun.. acıyorum onlara inşallah geç olmadan farkına varırlar..💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜🦋🌺🌸🌞🌺🌸🌟🌸🌞🌺🌸
İnsanı anlayan görüşün güzelliği ve huzuru da bi başka enerji katıyor. Birebir katılıyorum sana kesinlikle. Benim anafikrim burada güzel giyinmeyelim değil zaten. Sektörel olarak her sektöre hitap eden bir duygu oluyor. Modanın zirvesindeki kesim marjinal kibirli bunu demek istedim. Ne demek istediğimi anladığın için çok teşekkürler 😍❤️😘❤️ Seviliyorsun canım üşenmeyip yazdığın için de sonsuz teşekkürler 😍❤️😘❤️💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚💜💚🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹🦋🌹
Bende olan bir kıyafet başkasında olmasını istemeyen başkasının üzerinde gördüğü zaman giymekten vazgeçen çok insan var. Ben öyle düşünmüyorum bir kıyafet sadece benim için üretilmedi herkesin enerjisi ve kıyafeti taşıma şekli farklı olduğu için o yüzden isteyen istediğini alır
Şu anda öncelikle ilk cümleyi açıklar mısınız? İmalı cümlelerden hoşlanmıyorum. Kıskanç üst komşu gibi laf sokmak yerine dobra olup söyleyin ne demek BUGÜN KİBİRDEN DEM VURUYORUZ BİR ŞEY YOKTUR İNŞALLAH burada ne demek istediğinizi bi açıklayın da diğer konuya geleceğim, evet, bekliyoruz