
Arkadaşlar, karadenizli birisini görünce ya da o ben karadenizliyim diyince (kütüğünü de söyleyebilir trabzon, rize vs...) onu hamsi olarak görüyorum, bundan nasıl kurtulabilirim?

Arkadaşlar, karadenizli birisini görünce ya da o ben karadenizliyim diyince (kütüğünü de söyleyebilir trabzon, rize vs...) onu hamsi olarak görüyorum, bundan nasıl kurtulabilirim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yardım alarak
Komikmiş dkwşldlxps hamsilerin karada yaşayamadığını düşün mesela çok mantıklı evet
Ama hamsi karada nefes alabiliyor
Yok ya almıyorlardır ölüyorlar pıt diye
Hamsi tavada olüyomuş pıt diye
şu an yediğim hamsiler için üzüldüm yazık onlarada..
Ben hamsi sevmiyom sevsem de üzülmezdim..
bende çok sevmiyom küçükken yemiyodum boyun uzar dediler uzar diye yemeye basladım akşam akşam vicdan azabı çektim sayende hakkım helal değil.
Uzadı mı bari seninki kaç cm
Boyun yani
balıktan uzamadı ya kendisi uzadı 165 veya 166 hedef 173
Nie 173
173 hoş😋
Ama uzamaz bu yaştan sonra🙄
Uzar 20 değilim zaten
Kaçsın ki
Allah bilir
Ben de biri konyalıyım diyince onu ampül olarak görüyorum ben napcam
Anaaa şimdi bana da geçti bu
Tüm hamsileri g0dden sjalskdks
Belki palamuttur.. böyle ırkçılık yapmamak lazım çok ayıp
Kimseden dayak yemeyeceksem bende öyle görüyorum ya
Uuu ben senin hamsin miyim
Minik hamsim💕💕
oyhş
Ben de hamsiyim🙄
Bu hamsi konyalı
Karadenizliyim
Doğru bir betimleme