Kendimi çok yorgun ve enerjisi düşük hissediyorum ne yapmalıyım?

benim tek ilacım sağlam bir aşk sanırım kendimi yaşlı gibi hissediyorum hiç bişeye enerjim yok yeni biriyle tanışmak istemiyorum çok yorgun hissediyorum kendimi hiç kimse için uğraşasım gelmiyor çünkü zamanında hep boşa kürek çektim. uzun zamandır 3-4 yıldır yalnızım üniversitede bile sevgilim olmadı şöyle sağlam aşık olacağım onunda olacağı anlaştığım evleneceğim bi sevgilim olsun kendime geleceğim gibi ama olmuyor da ne zaman olur beeee aşırı bitiklerdeyim

Kendimi çok yorgun ve enerjisi düşük hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla