Yani ne ezik lerden ne güçlü lerden ne fakirlerden ne zenginlerden olmak istemiyorum. Çünkü biliyorum fakirkem yaşamaya değmez ezikkem yaşanmaz vs vs. Ama ben güzel şeylere yaklaştıkça daha çok isteyen biriyim bu yüzden mükemmel olup fark edilmek de istemiyorum hem kendim acı çekip hem başkalarına acı çektiren mükemmel bir insan olmak istemiyorum. Dünyada iyi ya da kötü hiçbir izimin olmasını istemiyorum. Çünkü nereye gitsek, bir köpek sevsek ki ben acımaktan sevemiyorum. Bu hep böyle olacak. Hep herkesi küçük görürüz bazen ezik hissederiz. Basmıza aynısı gelir küçük gördüğümüze pişman oluruz. Bazen de ezik olanlar güçlenir gücü kaldıramaz. Bazen de güçlüler ne yaptığını bilmez. Böyle saçma sapan bir dünyada olmak istemiyorum. Bir kediye bakınca soğukta donuyor diye düşünen de olmak istemiyorum kedinin ayagını kesen de olmak istemiyorum. hayalet olmak en iyisi. Ama bu da olmuyor. Bir şekilde seven ilgilenenler çıkıyor kurtulamıyorum sosyal varlıklarız sonuçta. Yani bana hiçbir şey yaramıyo arkadaşlar seven de istemiyorum sevmek de.
Arkadaşlar ben hiçbie şey olmak istemiyorum artık bu nırmal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok yakın bir zamanda çok fazla gözü yüksekte biriydim ama artk değilim bunu kazanmak çok zor bir şey.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Harika bu akimada bi isim koy:bananeizm
Sana adam gibi adam lazim nerdensin
Denizli'de neden
Samimiyetini cok seven birisi belki sana bi cay icmeyi teklif edecek. Bu sebeple sormustur
Ee aynı yerde değilsek 😅
Senin icin daglari delerim desem..
Boyle naif kibar hassas efendi bir kadin icin daglari delebilifim ben. Cok guzelsin, kalbin temiz.
Peki neden ayrildiniz
Neyden ayrıldım anlamadım tşkler
Sevgilinden neden ayrildin.
Ben öyle bir şey demedim ki
.. Bir şekilde seven ilgilenenler çıkıyor kurtulamıyorum sosyal varlıklarız sonuçta. Yani bana hiçbir şey yaramıyo arkadaşlar..
Seni sevmisler ama kirmislar bence
Yok sevgili yapmadım hiç arkadaşım da yok tam tersine bir şeyler yaşamadım 😅😅kız arkadaşlar var ya seven onlar olmasa naparım ❤❤ama çıkıyor işte seven kızlar maalesef
Iltifat icin soylemedim az once sana..
Soru mesajini okudugumda resmen kalbim ferahladi. Sen guzdl ve iyi kalpli kadinsin. Cok guzelsin.
Bi insan kisa dunya hayatinda ssn gibi cici bir kizdan baska ne ister. Pafa ev araba mal mulk hersey bos. Guzdl bir hayat arkadasi lszim insana ssaddce..
He yaaa kendimi soyutladım iyicene güzel şeylerden de kötü şeylerden de çünkü para olsa raydan çıkıyorum. Olmasa depresyona giriyorum. beni iyi biri diye bilmeleri yeterli. Çünkü tanıyan iyi olmadıgımı görecektir. Bu yüzden toplumda iyiyim zaten ama ailem felan baya kötü biri olduğunu bilir. İnsanız sonuçta.
Seni guzel gorup cay icmek isteyen adama bile sonsuz samimisin. Bu bile yeter..
Peki Para veya imkanla yaptigin kotulukler nedir, raydan cikmalarin mesela neler? Biraz bahsetsene lutfen
Benim tek olayım anlatmak samimi denirse buna bilemem.
Acik konusuyorsun sevdim cok ya.. Kac yasindasin
Neden susuyorsun, yarim kalsin istemiyorum
Aynı şehirde değiliz beyefendi bu yüzden ötürü sohbet etmek istemiyorum
Çünkü bu hiçbir işe yaramayacaktır
Lakin bu olay bana çok boş ve zaman kaybı olarak gelmektedir. Anlayışınız için teşekkür ediyorum. İyi. Günler diliyorum Güzel yüreğinizden öpüyorum
Bu konuda fikir, gorus belirtmedim.
Hicbirsey soylemedim, hakkimda tek kelimr soylemedim bile.
Zaman kaybettirecek, sizden bidey calmaya niyetim yok, iyi guzellikleri paylasacaksak varim kimsenin malinda, elindekinde gozum yok.
Son mesaji gormedim varsayip, islerinizden dolayi gec donus yaptigini tahmin ederek devam etmek istiyorum.
Hala da yasini bilmemekten sebep beklemekteyim kucuk hanim
İnstagram var mı
Sosyal medyayla hic ilgim yok. Insanlari gorunusuyle sekliyle degerlendirecek adam olmadigimi anlamissindir senin guzelligini dahi karakterinde buldum. Profil ismin nedir sana mesaj atabilir miyim
Haha hani yoktu işin komik geldi çok tutarsız veresim gelmedi
Anlamadim, baska yorumla karistirmis olabilir misin beni.
Hayır
Komik ve tutarsizlik nedir bi de bu tavrindaki dalga gecip, ezmek gibi yaklasimlar..
Sem bu degildin sanki, anlamadim
Teşekkür ediyorum iyi günler ŞÇAÇSÇSLSÖSÖSLSLSLSLSLSÖELSLÖSSLSLÖSDLSLLSÖSÖSÖSÖSŞSÖSÖSÖSÖSLSLSÖLSSLSLWLLSLSLSSLSLSLSLSLSLSÖDLSPSLDLDLSLSLSLZLZLZ