Arkadaşlar ben hiçbie şey olmak istemiyorum artık bu nırmal mi?

Yani ne ezik lerden ne güçlü lerden ne fakirlerden ne zenginlerden olmak istemiyorum. Çünkü biliyorum fakirkem yaşamaya değmez ezikkem yaşanmaz vs vs. Ama ben güzel şeylere yaklaştıkça daha çok isteyen biriyim bu yüzden mükemmel olup fark edilmek de istemiyorum hem kendim acı çekip hem başkalarına acı çektiren mükemmel bir insan olmak istemiyorum. Dünyada iyi ya da kötü hiçbir izimin olmasını istemiyorum. Çünkü nereye gitsek, bir köpek sevsek ki ben acımaktan sevemiyorum. Bu hep böyle olacak. Hep herkesi küçük görürüz bazen ezik hissederiz. Basmıza aynısı gelir küçük gördüğümüze pişman oluruz. Bazen de ezik olanlar güçlenir gücü kaldıramaz. Bazen de güçlüler ne yaptığını bilmez. Böyle saçma sapan bir dünyada olmak istemiyorum. Bir kediye bakınca soğukta donuyor diye düşünen de olmak istemiyorum kedinin ayagını kesen de olmak istemiyorum. hayalet olmak en iyisi. Ama bu da olmuyor. Bir şekilde seven ilgilenenler çıkıyor kurtulamıyorum sosyal varlıklarız sonuçta. Yani bana hiçbir şey yaramıyo arkadaşlar seven de istemiyorum sevmek de.

Güncellemeler
+1 yıl
Çok yakın bir zamanda çok fazla gözü yüksekte biriydim ama artk değilim bunu kazanmak çok zor bir şey.
Arkadaşlar ben hiçbie şey olmak istemiyorum artık bu nırmal mi?
Cevapla