Yani elbette kimse vazgeçilmez değildir ama bazı şeylerden vazgeçmek çok da kolay değildir...
Ailem diyorum ben her iki soruya da...
Yani elbette kimse vazgeçilmez değildir ama bazı şeylerden vazgeçmek çok da kolay değildir...
Ailem diyorum ben her iki soruya da...
Dün vaz geçemeyeceklerimden çok daha fazla vaz geçemeyeceğim insanlar var o sebeple bu gün benden vaz geçemeyecekler, yarın geçebilir kanaatindeyim ama yinede yarını görsünler, mutlu olsunlar, vaz grçseler de razıyım🙂
Karmaşık olmuş biraz.. Zaman değişir şartlar değişir. Ama her dönemde aile önemlidir
Cevap
13Cevap
Aşktan ve beni sevenden vaz geçmem olsaydı
Olur bee. O da olur
Ailem hariç, herkesten vazgeçebilirim..
Ben de hiçkimse de vazgeçilmez değil..
Aile mühim
İyi anlaştığım, sevdiğim ve birlikte iyi vakit geçirdiğim insanlardan vazgeçmekten zorlanırım.
Evet haklısın
Kimse vazgeçilmez değildir tabiki ailem var tabiki, valla kim ne düşünür bilemem bu konuda.
İşte ondan vazgeçtiğin noktada artık eski sen olamazsın... Kendinden de vazgeçmişsindir
Sen kıcana sadıksın. Bu devirde zor bir meziyet
Bence zor değil. Çok var da denk gelmemişsinizdir.. Bakış açınız öyledir..
Dogrudur
Kimse vaz gecilmez degildir mezarliklar vaz gecilmezlerle doludur
Elbette...
Ailem. Ve kesinlikle hiç kimse vazgeçilmez değil.
Ne kadar zor olsa da her an herşeyden vazgeçebilecek bir yapım var
Vazgeçemeyeceğim kıymetlilerim var elbette ancak kendim kimse için vazgeçilmez değilim muhtemelen
Hıımm karamsar bir bakış açısı
Ailemden vazgeçmem net
Aynen
Candan vaz geçersin evlattan va gecemezsin
Hah işte aynen
Al benden de o kadar.
🖐️
Hiç kimse vazgeçilmez degildir
Doğruluk ve ailem diyorum
Çok güzel 🙏👍
Herkes herkesten vazgeçiyor
Ösaygımdam
Çok güzel 🖐️🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?