Elleri ve ayakları ısınmayanlar derneği kuracağım! Katılmak ister misin?

Kış geldi artık... üşüme mevsimi 🥺🥺
Keşke hep yaz olsa 😎😎
Elleri ve ayakları ısınmayanlar derneği kuracağım! Katılmak ister misin?
Cevapla