Kış geldi artık... üşüme mevsimi 🥺🥺
Keşke hep yaz olsa 😎😎
Keşke hep yaz olsa 😎😎
Soğuktan çabuk etkilenenlerin B12 vitamin durumlarına baktırmaları gerektiği kanaatindeyim. Ayrıca ayakların ısınmaması ile bağırsak sağlığı arasında bir ilişki olduğunu gözlemişimdir.
Tabii ki en net bilgiyi doktorlar verecektir.
Cevap
18Cevap
Benim üşüyor ellerim ayaklarım ya kışın özellikle 😅 Keyifli geceler..
Mesai bitince ilk işim battaniyeme koşmak. Beni al o derneğe :D
Bende katılmak istiyorum bu derneğe
Üşümeyi seviyorum..
Sessiz bir yerde ates yakip isinasim geldi simdi..
Derneğine sendne ötürü katılırım, hoş sohbet ortam olur..😉
Beni tarif ettiniz. 😁 Kisi cok severim aslinda ama bu usume mevzusu buyuk bir sikinti olabiliyor.
Sıcak su torbasını doldur ayağının altına koy heryerin ısınır yarım saate kalmaz.
Beni ayakları ısınamayanlara ekle :) Tek bir şey ısındırıyor :(
Benim ellerim ve ayaklarım üşümez, boşuna dernek aidatı ödemeyeyim.
O derneğe beni almazlar usumem ben pek elelrin hep sıcaktır ayaklarımda :)
Hep sıcacığım ben.
Azcık bal pekmez ye sabahları için ısınsın guuzuuuum. 😄
evt bu derneğin onursal başkanı bıle olabılırım
Ayaklarım bu aralar çok üşüyor
Yaz yaz
Ayakları ısınmayanlara katılabilirim..
Benimkiler üşümüyor
Benim yağlarım yeter bana🙂
Benim ellerim hep sıcak olur
Ben sıcak kanlı biriyim zaten
Ayaklarım ısınmıyor benim
siz kadınlara ısı yüklenmemiş zaten :))
Aleti ısınmayan olursa yaz beni
Elektrikli ayak ısıtıcıları oluyor. Deneyebilirsin
elim hep sıcak😌😌
beennn
benide yaz la :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?