Hayatta hep olumlu düşünürsek her şey yolunda gidermi sizce birde çekim yasasına inanmak günahmı?

Çekim yasası enerjiler inanmak günahmı?
Hayatta hep olumlu düşünürsek her şey yolunda gidermi sizce birde çekim yasasına inanmak günahmı?
Cevapla