Tartışmalarda alttan alan taraf mısın, yoksa üste çıkan taraf mısın?

#Pikauv 💋
Tartışmalarda alttan alan taraf mısın, yoksa üste çıkan taraf mısın?

#Pikauv 💋
En son kavga galiba 2018de önce işletme oluyor diyor ben arkadaşının nişanlındayım yanında seni de görmek istiyorlar bende diyorum inanmıyorum diyor ben sana çok yakınım anneni babanı çok iyi tanırım ben imamım ben akrabanım kızı amcandan istemişler resim atıyor diyor ki sen böyle değildin evli erkeklerle konuşuyormuşsun ailenin yüz karasısın diyor sonra diyor ki annen hastaymış onu arıcam birgün arama dedim kendini belli etti yüzsüz orada ne oluyor engelliyorum o kadar şey yapılıyor korkutuyor namusuma dil uzatıyor dalga geçiyor işletiyor sonra istek geliyor o çocuktan baya sene sonra aynı gün bu yaşanan onu iyi tanıyorum mesaj atıyorum niye istek yolluyorsun diye oda diyor ki benim yüzümden mı aranız bozuldu arkadaşınla dedi bende dedim sen kimsin de senin yüzünden olsun ne yaparsanız yapın umrumda değilsiniz benden izin istiyorsanız eğer dedi ki senden izin istemiyoruz evlenicez biz öyle deme buluşacaktık biz ben arkadaşını sevdim seni sevmedim diye mi yapıyorsun dalgasını geçiyor benle bir güzel bende diyorum bana o kadar şey yaptın diyor ki sana ne yaptım ki engelliyorum sonra kız mesaj atıyor resim atıyor bana evlenme teklifi etti diye mutluluklar dilerim beni ilgilendirmiyorsunuz oda saol diyor darısı başına diyor sonra inşallah diyorum amin demiyorum çünkü seziyorum bana oynanan oyunu ben bunu 2013de tehdit aldığımda hissettim başıma geleceği numara yolluyor koyuyorum sonra yine kaşınıyor pardon bunu buraya atmıcaktım başka yere atacaktım bir resim babamın ona sunduğu yeri atıyor engelliyorum numarasını siliyorum kızla muhatap olmuyorum dikkat edersen erkeğe sadece bir şey demişim uğraşılmaya değmez insanlar Allah kurtardı geç de olsa
Cevap
15Cevap
Orta yolu ve doğru yolu bulan taraf
karşımda ki kişiye göre değişir
Neyi tartıştığımıza bağlı.. Her şeyi alttan alamam..
Tartışmaya hiç girmeyen tarafım 😪 Üşenirim dinlemeye bile.
Tabi bir konu hakkında fikir alışverişinde bulunulan tartışmaları severim 😂😂 Onlar ayrı 😂
Üste çıkarmış gibi yapıyorum ama karşı taraf hep odun olduğu için alttan alan ben oluyorum mecbur. Duygusal bir kadın görmedim daha
Tartışmalarin kazananı olmaz, zaten bir tartışma 3 dk dan fazla sürüyorsa artik savasan egolardir demişler.
Hiç alttan aldığımı görmedim fakat haksız olduğum bir konuda da üste çıkmaya çalışmam
haklıysam üste çıkarım ama değilsem özür dilerim bitirmeye çalısırım
Konuya göre değişir bu, haklıysam pek alttan almam
Buz devrinde ki soncap gibi arada kalırım , strateji jajsja
Haksızsam alttan alırım . haklı olduğum halde beni suçluyorsa sonuna kadar savunurum kendimi
Haklıysam alltan almam konuşurum ama karşındaki bir kadın ise susmak en güzeli 😄
Tartisma insani değilim sakinlik severim sevmem bnlik değil õyle seyler isim olmaz benim
Haklıysam eğer alttan taraf olmam.
Susmak bana göre değil..
Haklıysam üstte çıkarım
Üste çıkanım. Haksızlıga gelemiyorum
Bana genelde zeytinyağı derler.
Tartıştığım kişinin kim olduğuna bağlı
Duruma göre değişir
Ben hep üste çıkarım.
haklıysam üsete cıkan
Haklı da olsam haksız da üste çıkarım hep.
Duruma göre değişir
Ortadan kaybolan ben sinirliyim.
Üste çıkan
Genelde alttan alan taraf olurum
Alttan almam
Haklıysam susmam
Genelde susarım içimden şunu derim Banane ya
Üste çıkan tarafım
Her ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?