Eskiden de böyleydi aslında. Sadece saflar yeniden düzenlendi ve yer değiştirdi. Biz de eskiden bütün Atatürkçüleri vatansever sanırdık ama değilmiş. Şimdi hepsi pkk yandaşı veya işbirlikçisi oldu 6lı masada. Kısacası ben memnunum. Herkes tarafını belli ediyor sıkıştıkça
Konuyu açmamdaki sebep siyaset yapmak değildi güzel kardeşim siyaset konuşmayı bu tarz mecralarda konuşmayı doğru bulmuyorum yinede yorumun için teşekkürler…
Aslında bi düşünmeliler ortamın çivisi çıkmış bar pavyon gezen birsürü SÖZDE dinibütün insanlar görüyoruz Hz. Mevlana ne demiş “Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol”
O anlamda da söylemedim ben bu kafası karışıkı toplum nereye gidiyor bize ne oldu Ülkenin genetiğiyle oynadılar izlediğimiz dizi, film ve videolar adet gelenek görenek kültürümüzü iyice bozdu. Gerçekten hergün içip gizli saklı hayır hasenat yapan insanlarda var ve 5 vakit namaz kılıp sabahtan akşama kadar işçisine eziyet eden adamda var. Toplum eski yapısını kaybetti eskiden Kurt kurtla karga kargayla takılırdı kimin ne olduğunu bilirdin ama şu an kurtun masasında karga karganın masasında kurt oturuyor. Allah sonumuzu Hayır etsin.