Teşekkürler ✨
Bir kere daha dünyaya gelsen ne olarak gelmek isterdin?
Teşekkürler ✨
Selaaam🌸 Bir kere daha dünyaya gelsen ne olarak gelmek isterdin?
#zeynepandcookie
Yorumlarınızı Bekliyorum 💜
aynı dünyaya ikinci defa gelmek mi? bırak kalsın. 😂kedi olsam tecavüz ederler. köpek olsam bacaklarımı keserler. koala olsam hayvanat bahçesine kapatırlar.
Norveç'te bir çam ağacı
Neden Norveç?
Bilmem, aklıma orası geldi
Güzel
Cevap
29Cevap
Bir daha dünyaya gelmem
Dünyaya münyaya gelmeyi bırak gelmeyi dahi istemezdim onca yaşadıklarım dan ve zorluklarından sonra öyle 😂
Cadı olarak gelmek isterdim😂 çünkü bana çok yakışacağını düşünüyorum 🤣
Yok be neden öyle diyon 😂
Kedi. Kesinlikle kedi. Psikopat bir kedi olarak gelmek isterdim. 😀
Kedi olmak isterdim. Zaten kedi ruhlu bir insanım 🐾
Selam🌸
Tekrar dünyaya gelmek istemezdim herhalde ya😂
Erkek olarak gelmek isterdim valla. Hayat onlara güzel 😠
Bir daha gelmeyeceğimize göre şu an ne olmak istiyorsak onu olalım.
Dünyanın bu kdr bktan bir yer olduğunu bildiğimden bir daha gelmezdim ztn
Dünyaya gelmek istezdim. Cennette bir yerde doğmak isterdim.
Kendine güvenen, cesur ve kendini çok seven bir kadın inşa etmek isterdim
Şuanki aklımla gelecek olsam kız olarak gelmek isterdim
Anime kızı olarak sanırım.
Çok seviyorsun belliki
Hırdavat dükkanı sahibi
😅
Gelmek istemezdim bu pis dunyaya
👍🏻
Cennete gidecegimin garanti oldugu bi insan
Geç değil ki şimdi
Dünyaya gelmek istemezdim
bu dünyaya bir kere daha gelmek istemezdim.
Beyaz köpek balığı oluyum
Ya gelmeyeyim Allah aşkına gelmeyeyim.
Yine insan, deliyim galiba :d
Erkek olarak gelmek isterdim
Aynı varlık olarak
Birdaha yaratmasın istemem
Yine insan olarak gelmek isterdim
Yani bilmiyorum ama kuş olabilirdim ya 😀
Bikere daha gelmek istemezdim..
ğőt kılı olarak dünyaya gelmek isterim
erkek olarak ama farklı zamannda
🥴
sünnet olmadan olmak isterdim sabit yaşta
Gelmek istemezdim.
Hindistan'da bir inek olarak 😂🤣
insan olarak gelmek istemezdim
Ağaç
Güzel
Vampir.
🚶🏼♀️🚶🏼♀️ Kaçayım
Yine insan olarak 🙂
Farklı bir kişi olarak istemezmiydin
Hayır kendimi seviyorum ve yaşadığım hayattan bulunduğum aileden sülaleden çok memnunum hepsi güzel vefalı insanlar😇
Amerikan 😅
🤠
Taş olarak gelmek isterdim galiba
Gelmek istemezdim...
Zengin ve mutlu
Zengin 💰
Kadın
zengin insan
Alman
Yiaaa💜 Bende almanım ne güzel
Şanslısın
Evet
Kartal olarak
kadin olarak
Kadın olmak zor.
orasi oyle ama turkiye'de zor olabilir belki ama genelde kadinlar rahat hayat yasiyorlar erkege nazaran sorumluluk yok calismak yok erkegin yuku cok daha agir ezilen yorulan hep erkek askerlik erken olen erkek kadin olmak daha avantajli erkek oldukten sonra herseyin ustune konuyorlar ayrica cinsellik konusunda da erkek ilk adimi atmak zorunda cinsel ilski konusunda erkegin yuku yine agir bilmem anlatabiliyor muyum?
bosandiginda kadin davayi kazaniyor genelde mal mulk sahibi oluyor hic bir sey yapmadan vs vs daha cok ornek var verilecek ezilmeden yorulmadan herseyin sahibi oluyorlar
Tabii efendim
Jigola
O nedir?
Ozel yaz resmli anlatm
Yok Almayayım
Lutfen bisede danscam
Birdahasi yok..
Kuş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?