Selammmmss
hayırlı Cumalar
kaderimmiş sosyetic olmak :D

Bir nevi fal bakıyoruz şurda
Mod.
Selammmmss
hayırlı Cumalar
kaderimmiş sosyetic olmak :D

Bir nevi fal bakıyoruz şurda
Mod.
Bu hareketi yapıcam diye böyle özürlü gibi bir şey oldum mk
Lan shsjsh
Zenginmişim, ama herkesin aynıdır diye düşünüyorum. İnsanoğlu zengin ama çoğunun ruhları çok fakir onu napicaz.
Allah ruh zenginliği versin, karakter zenginliği versin diye dua edeceğiz, ne yapalım 😅
O zaman dua edelim.
Edelim bi ara sevaptır :D çok fazla boş zamanımız olunca. Jsjs
Boş zamanım hiç yok, bakarız artık..
Teşekkür ederim şekerim 💙
Rica ederim mavişşş ♥️
Zenginmisim 😎 getirin melyon dolarlarimi sjjdjf
Euro getirsek :D
Ooo züper skjdjd
😅😅
Zenginmişim, bundan benim neden haberim yok acaba jfjffjjff
Tabii tabii gizliyorsun dimi :D
Aramızda, sakın söyleme hsjd
haha 😂 tabii ki
Cevap
42Cevap
Zenginliğimi tescilleme adına çizgilerin üzerinden kalemle gittim. ☺️
shsj şaka yapıyorsun 😅
Söz uça çizgi kalır demişler. ☺️😅
Elini yıkamayı düşünmüyorsun herhalde hsjd
Yıkadıktan sonra bir daha çizerim. 😬
Hayda haha :D iyi çiz
Yeterki yan çizmeyelim, gerisi sorun değil. 😅
Ayh inanamıyorum laflara geeel shjs
İğrenç mi kötü müüü😬😅
İkiside ahsjsh :D
Jdj pekii
Çok zenginmişim ben 😬görsel sayesinde öğrenmiş oldum bunu 😂
Farkına var artık :D
sshsj savurganlık etme, farkına vardığın an fakfakir olursun demedi deme 😅😅 Acun gibi takıl fakir gibi ama zengin sjd
Her fakirin ah pardon zenginin :D bi siyah tişörtü vardır djdh 😅 bak güzel kamufle ettin şimdi zenginliğini inandık inandık 😜
Zengin değilim
zengin olmam lazımmış:D
ama nerde kim aldı benim paracıklarımı :D
shssj lütfen saklama artık
burada bile fakir çıktı belki bol param olsaydı dün altı ay yerine 6 gün lafını duyardım para hızlandırır her şeyi😀
shsjsh konuyu nereye bağladı, pes
Ama öyle valla bak para olsa böyle olmaz😂
Al paranı duymak istediklerimi söyle diye yüzüne çarpardın shjdsj
Para olsa şu an gittiğim doktora bile gitmezdim🤓
Hsjsjs eh yani :D
Zenginmişim tatlım 😅😅( tabiiki de zenginim iki prensesim var bundan daha güzel zenginlik mi olur) 😍😍
Evet ya maşallah ☺️
teşekkür ederim canım 🥰🥰
Rica ederim ☺️♥️🙏

Bak bakalim falci abla🤣
Zengin hajd :D boğa burcusun normııl
Çok şükür 😅🙏
Montumun cebinde yok kuruş, zıplıyor herkes kanguru sanki😂😂
Görsele göre zenginim, gerçek hayatta ne zenginim ne fakir. Orta😅
shsjs :D bu da mı gol değil. Az hareketlere bak rap falan
Güzel güzel :D sevdim ben senden gelen antin kuntini hsjs
Amin cümlemizden shsjs cuma diye mi böyle oldu :D
Zenginmişim. Benim niye haberim yok bundan?
Şimdi oldu işte tebrikler shjd
Teşekkür ederim
Darısı herkesin başına 😂😂
Herkeslerin duacısyız :D
Ben zenginmişim, haberim yokmuş...😀 Ama aklıma takıldı kim yiyor benim parayı. 🙄
İşte bu konuyu masaya yatırmalı dhsk
Yatırdıktan sonra inşallah zengin kalkışı yaparım 😀🤣
İnşallah 😅
Herkesin elinde aynı işaret var ve herkes zengin olamayabilir 🙄
Bende de var ve ben zenginim ama olunca zengin olmuş olmuyorsun ya da zengin olmayabilir
Eğlencemize turp sıkmayın, teşekkürler sjjd
🤣
Seninkisi basensiz bir p*p* yu andırıyor biraz 😅 yani cok zengin jkandjkasnd
ya ne alaka ayrıca görsel bana ait değil :D hiç yakışıyor mu sana
Çünkü sağ üst köşedeki görsel lazımdı, ayrıca gereksiz yorumlardan kurtulmuş oluyoruz djdj
Zengin çıktı benimkisi 😂
saat michael kors mu 😀
Bilmem görsel bana ait değil :D
hee ama tanıdım saatin markası o gibi
Benziyor bencede hsjs
zaten çok istediğim michael kors saat 9 bin olmuş 🥺
Bilmiyorum cidden bilmiyorum ev alıyoruz arsa almaya kalkışıyoruz ama babamız borcum var paramız bitti falan diyor bu ne perhiz what is this abi
Galiba bir yerlerimiz kalkmasın diye öyle diyor
Zengin çıktı
Abi zenginimde nerede bu paralar nerede gelsin ikna olacağım ama neredeeeee
Benimkisi gönül zenginliği galiba (küçükken caillou, vice citydeki mavi palmiye gömlekli tommy, köstebekgiller caner, ben 10, winxteki stella ve floranın sevgilisine aşıktım oradan geliyor gönül zenginliği daha vardırda bunlar en best olanlar.)
Buyur 😃
Zenginsin tamam djsk
Sen ne diyorsan o sosyetik hanım 😃
Yani görsel öyle diyor :D
Allah'a çok şükür kimseye muhtaç değilim 😊
Allah kimseye muhtaç etmesin hiç kimseyi zaten.
Ne güzel söyledin güzel kadın
Amin amin amin 🙏
🙂🙏
Zenginmişim ama bu zenginlik maddi değil zengin olan gönlümüz ve bakışlarımızdır..
Yürü be dhsj
Pek bilemedim. Görseldeki elin gibi duruyor. Cevap nedir? ikisi gibi sanki 🤔 bilen cevap yazsın merak ettim. Ben emin olamadım.
Bem mi? Dönemlik 15000 TL harcını yatırmaya çalışan asgari ücretli işte yediği bir öğünle yaşayan insanım.
Zengin değilim ya sadece 1 evim 1 aram bir de işim var :D
bende o şekil çıkmıyor bile fakirim galiba doğuştan :D
biraz zengine benziyor ama aynı zaman da ikisi de değil gibi :D ben yeni bir şeyim
Elim, gönlüm ve diğer organlar zengin. Diğerleri normal ortanın bir tık altı.
Benim kalbim zengin herhalde. Maddi bir şey yok çünkü 😂
Zenginmişim 😁
Yeaaah 🥳🥳
İyi de nerde benim paralar o zaman 😄 kim aldı 😄
Bizden saklamana gerek yok sjsks
Zenginmişim haberim yokmuş 😂😂😂
Sayemde zengin olduğunuzu fark ettiniz djsks
Çok teşekkür ederim ☺️
Bi saat hareketi yapmakla uğraştığım için malım. s
Jahajah herkes yaptı sen de yap 😅
Zenginmişim ama param nerde onu bilmiyom
Gizli zenginlerdensin anladık shs
Ben zengin olsam gizlemem herkesin gozune sokarım alnıma yüro yapıştırır gezerim
Enaaa o yüzden zengin değilsin sjdjs
Galiba. s
Zenginmişiz. 😃 Gönlümüz zengin yaa. 🤓
Herkes zengin bunu geçen sorduğum soruda anlamıştım zaten shsjs :D
Hiç sorma djdk
Bizlere bahşedilen zenginliği kullanamıyorsak fakir, kullanabiliyorsak zenginiz.😉
Benimki burada yohh 🤔
Nasıl yani sjjs
demek ki, ne zenginsin ne fakir
Sanırım öyle oldu 😅
İstersen çek sjkd falcı değilim yalnız
Hayır değil
Evet kapalı ya
Para umrumda değil
yine çok zenginiz çok şükür :D
zenginin de nerde bunlar
Benim hareketim bu değil 🤣 biraz daha değişik
Aşırı zengin çıktı bende... 🥂
Zenginmişim haberim yok.
Zenginmişim 😂
Ben fakfakir çıktım 😂
Benimki de aynı oldu. Zenginmişim 🤣
tam ortası diyebilirim
Fasfakirler :)
Fakir
Zengin mişim
Yoksulum ben fukarayım
Zenginmişim 🙂
Issaret zengin durum fak fakir 😀
Zengin mişim
Öylesin jsjdj
Ruhum zengin : ))
😅 hıı hı
Zengin diyor da nasıl zenginim ben 😂
Bu bilgi doğru mu
Zengin çıkıyorum görsele göre. Doğru:)
zenginmişim 😎😂
1 milyon doları olana zengin derler
Meduim Fakir
Zengin
Fakir
Zengin dfjddm
Beynim fakir
fakfakirim
Fak fakir
Kendim zenginim ama gönlüm fakir be canım...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?