Özeleştiri konusunda nasılsınız? Kendinizde en çok neyi eleştiriyorsunuz?

Özeleştiri konusunda nasılsınız? Kendinizde en çok neyi eleştiriyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde!
Daha ilk dakika da. 😀Cok hizli oldu bu. Tesekkurler. 💟
Özeleştiri konusunda nasılsınız? Kendinizde en çok neyi eleştiriyorsunuz?
Cevapla