Daha ilk dakika da. 😀Cok hizli oldu bu. Tesekkurler. 💟
Özeleştiri konusunda nasılsınız? Kendinizde en çok neyi eleştiriyorsunuz?
Daha ilk dakika da. 😀Cok hizli oldu bu. Tesekkurler. 💟

kusursuz olmak kusurundayım😊
şaka bir yana aşırı kinciyim. affetmeyi bilmem, bunu yaparken sanki işime gelen bir durumu da kullanıyor gibiyim, bana yanlış yapan birine aynısını yaptığımda vicdan azabı duymuyorum, hak etti malum. gürültü çıkarmadan intikam almayı seviyorum, göze sokmadan. ama iki katı karşılıkla. bıçağı sokmak yetmiyor, içeride çevirmek de gerek. ha bir de asabiyet var, kontrol ettim onu, diğeri duruyor.🙂
Öz eleştiri hususunda gayet iyiyim. Kendimi düşmanca eleştirmiyorum tabiki, kendimi düşmanca eleştirsem bana düşmanlık edenlerden ne farkım kalır.
Ben hep kendisini eleştiren bir kişilikdim ama önceden kendime çok yüklenirdim, benim yaptığım hataları, gafları bir başkası yapsa ona nasıl şefkatle yaklaşırım,"olabilir" derim, "kendine bu kadar yüklenme" derim. Başkasına sunduğum şefkati ne diye kendimden esirgeyim ki? Aynı hatalar, aynı gaflar. Sadece kişiler farklı. Madem benimle ben yaşıyorum o vakit en çok kendime şefkat göstermeliyim.
En çok geçmişim konusunda öz eleştiri yaparım, fazlaca duygusal bir insanım, birçok kez gidiyorum geçmişe ama bu defa farkında olan, objektif gözlerle yolculuk yapıyorum geçmişime, bu da olayları besberrak görmeme olanak sağlıyor. Geçmişime şöyle bir göz attığımda utandığım, küçük düştüğüm, utandırıldığım, küçük düşürüldüğüm anları görüyorum, hüzünleniyorum, sonra diğer elimle kolumu sıvazlayıp geçti diyorum.
Ben çok saçma sapan bir insanım. Laf kalabalığı yapan, boş boş konuşan bir insanım. Bu huyum terketmedi beni, yine zaman zaman saçma sapan konuşuyorum, aman diyorum sonra, kim mükemmel ki? Ne yapayım, bende böyleyim
Gayet guzel yazmissiniz. Tesekkurler ederim gorusuruz icin. 🙏🌹
Rica ederim ❤
Öz eleştiri yapıyorum, insan her konuda kendini eleştirmesi sorgulaması gerekiyor. böylece nerede hata yaptığını ya da neleri eksik yaptığını fark edebilir. eleştiriye açık olmak gerekiyor ama eleştiriler yapıcı olmalı yani bir çözüm öneri sunmalı. birini sadece yaptığı yanlışı söylemek aslında tam eleştiri sayılmayabilir. insanın kendisinin farkında olması güzel bir şey :)
Evet. Tesekkurler ederim guzel gorus icin Baris. 🙏
Rica ederim 🌸
Kısa boylu kassız ve fakirim. Bu da benim alsa eş ve arkadaş bulamayacağımın garantisi oluyor. İğneyi kendime çuvaldızı başkasına batırırım. Benim güçsüz olmam ülkemdeki büyük bir kesimin kadınıyla erkeğiyle güce ve menfaate taptığı gerçeğini değiştirmiyor. Ben güçsüzlüğümü irademle aştım bakalım onlar menfaatçiliklerini aşabilecekler mi?
Cevap
12Cevap
Her anlamda yerde yere vuruyorum kendimi
Özeleştiri konusunda oldukça iyi olduğumu düşünüyorum. Objektif yorumlarım yanlışlarımı doğrularımı her şeyi konusabilirim. bu bazen egoisltik oluyor bazen başka şey oluyor. Yanlış olduğum bir konuda utanmam çekinmem yanlışım derim. Ve düzeltmeyede çalışırım
karşı tarafa eleştiri konusuna gelirsek lafımı olduğu gibi söylerim. Genelde herkes kaldıramıyor. , Yavaş yavaş eleştirmeyı bırakıyorum :( üzücü bir durum
Eleştiririm mesela birşeyi anlatırken çok detaylı anlatıyorum , çok iyi bir dinleyici değilim cabuk sıkılırım, ani duygu değişiklikleri yaşarım ve dengesiz bir insanimdir birde herşeye bir anlam yükleme huyum var bunları düzeltebilirsem çok iyi bir insanım aslında
Sürekli para hesabı yapma huyum var. Pahalı şeyler alamıyorum, keyfi alışveriş yapamıyorum sürekli bir kısma peşindeyim. Kıs kıs nereye kadar üç günlük dünya diyorum ama yok yine aynı. Küçüklükten böyle alıştırıldım annem tarafından ne yazık ki. Bilinç altıma işlemiş nefret ediyorum bu huyumdan ama böyle işte
Egomu eleştiriyorum çünkü kabul ediyorum mütevazı bir insan değilim.. Aman aman iğrenç bir egom da yok ama bazen boş yapıyorum egomu besleyeceğim diye o kötü://
İnsablarin yanlislarini, zayif noktalarini, psikolojilerini çok cabuk çözerim insan sarrafiyim adeta ama kendim hakkimda fikrim yok
O konuda iyiyim bazen oturur düşünürüm yaptıklarımı. Kötü şeyler olduysa düzeltmeye çalışırım hatamı kabullenirim.
Kendimi eleştirmeyi seviyorum, genelde severim birde kendimde kıskançlık ve fesatlık duygusunu sevmiyorum
İyiyim aslında bazen kendimi dibe kadar eleştiririm
Keki çok katı yapmışım kuru olmuş kendimde bunu eleştirdim
Çok eksik yönüm var yaşımın insanı değilim yaşıtlarımdan gerideyim hayata geç kaldım neyse bugünlük bu kadar özeleştiri yeter
Bu konuda pek ölçülü değilim sanırsam bazen çok sert okuyorum bazen ise çok umursamaz.
Oooooooo say say bitmez ama çok şükür Rabbime yinede
Fazla eleştiriden kendi mı zehirledigim zamanlar oldu
Biraz bencillik iyidir
Çok sık yaparım biraz daha sabırlı olmalıyım.
Karakterimi eleştiriyorum çoğunlukla. Ders çıkarmaya çalışyıroum ama zeka kıt naparsın
Bazen çok fazla düşündüğüm için kendime bu konuda kızıyorum
Kendimi cok iyi eleştirebilirim ama dis elestirilere kapaliyim
Akla gelebilecek herşeyi
Her şeye inanma be kızım diyorum. d
bazı şeyleri bazen fazla takıyorum
İyi olduğumu düşünüyorum
Sevmediğim özelliklerimi eleştiririm.
Bazen kibar oluyorum bazen dağ adamına dönüyorum.
Tembel ve takıntılı oluşumu
Bazen
asibi oluşumu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?