Sizi hedeflerinize giden yolda, yaşadıklarınız mı, yaşayamadıklarınız mı hırslandırır en çok?

#selamgençlik 🍀🍀

⭐ Hırslanmak insanı hedefine ulaştıran en güçlü kırbaç olsa gerek. ⭐ 😎😎

#tubasueda 🍀🍀
Sizi hedeflerinize giden yolda, yaşadıklarınız mı, yaşayamadıklarınız mı hırslandırır en çok?
Güncellemeler
+1 yıl
Hırslandıklarımız acaba bize yaşatılmayanlar mı yoksa bir şeyleri yaşadıkça yaşayasımız mı geliyor? Kendimizde bu konuda objektif analiz yaparsak başarıya giden yolumuzu da daha bilinçli çizebiliriz arkadaşlar 😎😎
Sizi hedeflerinize giden yolda, yaşadıklarınız mı, yaşayamadıklarınız mı hırslandırır en çok?
Cevapla