Hep ben diyenler ,
Önce benciler kimler ,
Parmak kaldırsın 😎😎
Önce benciler kimler ,
Parmak kaldırsın 😎😎
Çocuklarım için kendimi 2. plana atıyorum gibi düşündüğüm zamanlar oluyor ama detaylandırdığımda kendim için, ne bileyim çocuklarımla ilgili kaygılarımı yatıştırmak gibi gibi şeylerden ötürü çabaya girebiliyorum. Dönüp dolaşıp her şeyi kendi duygularım çerçevesinde yaptığımı anlıyorum.
Cevap
12Cevap
Kimse kimseyi birinci plana koymaz o külliyen yalan.. Keyifli geceler..
Huzursuz hissetmeyi bırak, huzur kaçırırım
O an ayrılırım oradan
Kendimi bir seçenek olarak gördüğüm her yerden uzaklaşırım.
Birinin ya ilk önceliğiyim ya da hiçbir şeyi..
Tarzım budur..
Evet, bu çok kötü bir durum. Tüm enerjisini bitirir insanın.
Umursamazlık.. Beni umursamayan biri ile veya umursanmadığım yerde durmam.
Hiç işim olmaz demeyi istermiydim bilmiyorum🙂
🙄🙄 benn benn ben girdigim ortamda öncelik olmam lazım yoksa huysuzlaşıyorum
Kendimi 2. planda hissettiğim zaman uygun bir şekilde tepki gösterir ve o ortamı terkederim.
Huzursuz hissetmeyi bırak, anında orayı terk ederim.. Değer görmüyorsam kalmamın anlamı yok.
Sadece kız arkadaşımdan böyle bir davranış görürsem bozulurum
Mutlaka , her zaman ön planda olmak lazım
Yok kimin ne düşündüğü umurumda olmaz.
Merkezde olmalıyım yoksa hiç olmayayım..
Evet ederim
Etkiye tepki ederim.
evet hissederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?